Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
AHTDI
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 14 aug, 2004 20:40  Onderwerp:   MFD navigatie Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo mensen,

Ik ben van plan om een origineel MFD navigatiesysteem aan te schaffen voor in mijn golf.
Nu heb ik eens op marktplaats zitten kijken en tot mijn grote verbazing zijn er erg veel 'onbekende' bedrijfjes en particulieren die adverteren met dit systeem tegen zeer scherpe prijzen in vergelijking met de VW dealer. Mijn vraag is nu of het verstandig is om met zo'n adverteerder in zee te gaan en of er hier leden zijn die een goed adres weten. Ik vindt het nogal vreemd en zeker het prijsverschil is verdacht groot.Voor ongeveer 1200 Euro zijn ze al te koop en bij VW kost het al snel 4000 Euro op een nieuwe auto! Ook ben ik er nog niet achter wat het verschil nu is tussen een 'D'en een 'G'versie? Kan iemand hier antwoord op geven? Kan je nu ook audio en gebrande cd's afspelen of ben je dan genoodzaakt om er een wisselaar bij te kopen? Wie heeft zo'n ding in gebruik en kan er wat meer over vertellen?
Bij voorbaat dank,

AHTDI

OfflinePersoonlijke Gallerij van AHTDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Lite Member

Leeftijd: 53
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 14 aug, 2004 23:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je hebt een PM

Gr. Henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
AHTDI
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 22 aug, 2004 19:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi Henno,

Bedankt nog voor de informatie! Ik zal eens contact opnemen met die M. Volgens mij ben ik die naam al eens tegen gekomen op Marktplaats.
Nu kwam ik weer een systeem tegen compleet met wisselaar en antenne van 2003 voor 1050 Euro. De prijsverschillen zijn erg groot is me opgevallen. Ben dus erg voorzichtig. Jij hebt toch ook zo'n MFD? Hoe bevalt dat en waar heb jij het vandaan als ik vragen mag?

Mvg,
AHTDI

OfflinePersoonlijke Gallerij van AHTDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Lite Member

Leeftijd: 53
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 aug, 2004 20:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb de MFD bij het adres vandaan wat ik je heb gegeven en het bevalt perfekt, hij heeft liever niet dat je zijn naam noemt op het forum, vandaar pm, maar het is absoluut een betrouwbaar adres.

Gr. Henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekChiptuning Feno
JD EngineeringVVT
Jos
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008