Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Sneakyskoda
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: Skoda Octavia ASV 764 nozzles JD-chip
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 16 mei, 2008 12:04  Onderwerp:   Acherbank demonteren Octavia combi 2002 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb met veel pijn en moeite de rechterkant (grootste deel) van de achterbank weer los gekregen (bekleding los genomen). De ontgrendeling was afgebroken.
Nu wil ik dit deel van de bank gaan vervangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan doen, m.a.w. waar zitten de schroeven/bouten verstopt?

Schorpioen Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van SneakyskodaBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
WSB Heerenveen
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Golf variant TDiOettinger 2000,Caddy 1.9 SDi ,Lupo.1.4 L T5 gp 2.0 cr TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 16 mei, 2008 16:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een sedan of een combi en wat voor gedeelte (rug of zit )

Groetjes John en Jort Kelder

Kreeft Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van WSB HeerenveenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Sneakyskoda
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: Skoda Octavia ASV 764 nozzles JD-chip
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 16 mei, 2008 17:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Combi, rugleuning. Zitgedeelte kun je niet vergrendelen.

Schorpioen Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van SneakyskodaBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Gbn
Full Member
Full Member

Auto: Seat Leon
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 18 mei, 2008 19:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

In het midden zitten beide kanten geborgd.
volgens mij 2x torx los draaien, of met een schroevendraaier de borgring weghalen en dan eruit klikken.
een maand of 11 geleden de zitting goed gemonteerd, 1 helft zat niet goed in het midden vast.
Ik herinner me dat het relatief simpel vast zat, maar wel goed vast..

Gerard

(mocht je er niet uit komen, zal ik even in de auto kijken)

Haynes: Refitting is the reverse sequence to removal.
Translation: But you swear in different places.

OfflinePersoonlijke Gallerij van GbnBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
WSB Heerenveen
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Golf variant TDiOettinger 2000,Caddy 1.9 SDi ,Lupo.1.4 L T5 gp 2.0 cr TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 18 mei, 2008 20:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zit hij niet zoals een golf IV variant ?? aan de buitenkant vastgeklikt en in het "midden' kun je de rugleuning zo los trekken.

Groetjes John en Jort Kelder

Kreeft Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van WSB HeerenveenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD EngineeringPaul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Vagtechniek
Jos
VotradeVan der Velden
Eenzet AutomotiveFasttech
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Diesel Service

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics