Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Poll :: Waarin rij jij?

Skoda TDI
3%
 3%  [ 40 ]
Audi TDI
11%
 11%  [ 134 ]
Seat TDI
16%
 16%  [ 195 ]
Volkswagen TDI
65%
 65%  [ 786 ]
Andere merk TDI
0%
 0%  [ 9 ]
Ik rij niet in een TDI
3%
 3%  [ 45 ]
Totaal aantal stemmen : 1209

Auteur Bericht
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 49
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 09:08  Onderwerp:   In welke auto rij jij? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Op verzoek van Vincent (Cupra_V) een andere poll Knipoog
Hij is nieuwsgierig naar de percentages.

Er is een paar jaar geleden een poll geweest daarover maar een nieuwe beginnen is leuker, kunnen we later gaan vergelijken.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
FrieseTDI
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 09:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

VW TDI rules (uhm, straks wel een V5 Golf)
Het is nu nog 50-50 Renate

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van FrieseTDIBekijk gebruikers profiel
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 09:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nu niet meer Knipoog

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
EelŠo
Lite Member

Leeftijd: 32
Auto: VW Polo 6n2
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 09:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nu weer bijna wel Knipoog

Schorpioen Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van EelŠoBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
vpzeeman
Lite Member

Auto: BMW 535D touring
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 09:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het gaat de goede kant op... tong uit

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
mistermontana
Lite Member

Auto: audi a3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 09:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

audi tdi rules

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van mistermontanaBekijk gebruikers profielStuur PM
Cupra_V
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: Audi S4 Avant 2.7 BiTurbo - Lupo 3L TDI
bulgaria.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 10:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Aanbid ik had in mijn hoofd al een percentage verdeeld,
ben benieuwd of die een beetje gaat kloppen.

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Cupra_VBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
WSB Heerenveen
Full Member
Full Member

Leeftijd: 50
Auto: Transporter Caravelle 2.5 TDI 122KW,Golf 2.0i Cabrio ,Lupo.1.4 TDi T5 gp 2.0 cr TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 12:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Cupra_V schreef:
Aanbid ik had in mijn hoofd al een percentage verdeeld,
ben benieuwd of die een beetje gaat kloppen.

Bij die van mij ook VW aan de top

Groetjes John en Jort Kelder

Kreeft Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van WSB HeerenveenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 27

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 12:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

`96 er golf 3 afn tdi Cool

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Erikk-
Lite Member

Leeftijd: 29

Auto: Volkswagen Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 21:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Toevallig blauw met Rolling Stone sticker achterop ?

Steenbok Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van Erikk-Bekijk gebruikers profielStuur PM
maurice
Lite Member

Auto: vento gt tdi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 21:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

me 1z diesel machine Evil or Very Mad

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van mauriceBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
struikie
Lite Member

Leeftijd: 36

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 22:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mistermontana schreef:
audi tdi rules

ech wel !!

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
emo56
Lite Member

Leeftijd: 30
Auto: Vw bora
turkey.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 22:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mistermontana schreef:
audi tdi rules

Cool

Stier Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van emo56Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Gaudi
Gast

BerichtGeplaatst: wo 12 nov, 2008 22:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oke

fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 27

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 13 nov, 2008 00:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Erikk- schreef:
Toevallig blauw met Rolling Stone sticker achterop ?

nee, maar ik denk dat ik wel weet wie je bedoeld, wat is er met die auto? Grijns

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosJD Engineering
OBD Chiptuning
Fullmember worden? Klik Hier!Uw advertentie hier? Mail ons!
VagtechniekAutodiagnose-mobiel
Chiptuning FenoDiesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>

© TDI Club Nederland 2008