Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
vwke
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: VW golf 4
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 01 sep, 2009 10:51  Onderwerp:   Foutcode 00655 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Beste, Mijn lampje van mijn gordelspanner en airbag brand als ik de auto uitlees krijg ik foutcode 00655. Ik heb de stekker onder de bijrijderszetel uiteen gehaald en contaktspray ingespoten de fout gewist maar deze komt telkens weer terug en het lampje blijft ook branden. weet iemand hier een oplossing voor.
Alvast bedankt,
Patrik

Weegschaal Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van vwkeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ron1966
Lite Member

Leeftijd: 45

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 21 jan, 2010 21:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb het zelfde probleem!
Uitlezen en foutcodes gewist, stekkers nagelopen van de gordels maar komt steeds met hetzelfde foutcode.

Niemand die hier ervaring mee heeft????? Denk

Kreeft  Paard VerborgenPersoonlijke Gallerij van Ron1966Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Bora Variant ARL DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 21 jan, 2010 21:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Draden doorsolderen zonder stekker ertussen kun je nog proberen.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Didden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: Volkswagen golf 4 tdi 110pk
belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 22 jan, 2010 01:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

als ik de pasagiers zetel beweeg dan springt het lampje van de airbag ook soms aan.
heb al met die stekker gerammeld enzo. maar dan gebeurd er niks.
rare boel
greetz

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Van der Velden
Fasttech
Diesel ServiceVotrade
CeltempEenzet Automotive
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>JD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!Paul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
JosVagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics