Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
VIRII
Lite Member

Auto: Skoda SuperB
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 16:02  Onderwerp:   Chipmeister Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ben eens aan het kijken voor een chippie en wat dingen aan het vergelijken

zie dat er op dit forum veelal Wetterauer (chipmeister) wordt geprezen, maar op andere fora zoals seat forum dat JD daar wordt geprezen

prijs technisch ligt wetterauer beter

hmm is moeilijk

Aangepast door - VIRII on 11 January 2005 15:05:54

OfflinePersoonlijke Gallerij van VIRIIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
marcel
Lite Member

Leeftijd: 50

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 16:31  Onderwerp:   Chipmeister Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een Chipmeister chip erin.
Op dit moment ben ik er tevreden over, maar dit is dan wel een derde chip......
Als ik nu moest kiezen, ging ik voor JD!

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 53
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 16:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een chip van chipmeister en die bevalt me uitstekend.
Zie ook de rollenbanktest.

Henno heeft JD en die is ook keigoed.

Over elke chipper hoor je wel positieve en negatieve verhalen.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
harm
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 17:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een chip van marja. Ben ik erg tevreden over.

OfflinePersoonlijke Gallerij van harmBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Lite Member

Leeftijd: 49
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 18:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een AH chip. ben ik ook tevreden over.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDI Signo
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 18:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wetterauer(bij Jos) en Zeeeeeeer tevreden!!!!
Van 90pk en 210nm naar 122pk en 283nm.

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI SignoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
SEAT Emoción
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 18:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Met alleen chip?

Aangepast door - SEAT Emoción op 08 January 2005 23:27:42

OfflinePersoonlijke Gallerij van SEAT EmociónBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
bvn
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 19:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb zelf een ABT Chip,

Deze is door de eerste eigenaar (tijdens de lease periode er in gezet)
en heeft nog nooit problemen gehad.
Ook rijdt de Tdi erg zuinig, tevens pakt hij in elke versnelling de massa snel op....

Nog nooit terug geweest voor optredende problemen en ook nog nooit een nootloop gehad of hoe dat ook heet!

Edited by - bvn on 15 November 2004 19:15:32

VerborgenPersoonlijke Gallerij van bvnBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDI Signo
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 19:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Sorry, De kat leeg en de EGR dicht.

2dagen later is hij op de testbank geweest.
Weet zeker dat hij nu meer vermogen heeft.
Heb er een Pierburg LMM in en een K&N inleg filter en hij is helemaal ingereden

Dus misschien binnenkort ff weer op de testbank.

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI SignoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Meneer Eric
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 19:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zou naar JD gaan, voor mij dichtbij en toch persoonlijker dan Chipmeister.

En om het opheffen v/d koppelbegrenzing in het dirtpipe topic ben ik toch wat afgeknapt op Chipmeister.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Meneer EricBekijk gebruikers profielStuur PM
dieselslurper
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 19:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben van mening dat je je eerst goed moet laten informeren over wat de tuner allemaal gaat veranderen vraag hem desnoods om de kenvelden met de aanpassingen te laten zien zodat je zelf een beetje kunt beoordelen dat het allemaal een beetje redelijk gebeurd.
Leverd hij maatwerk vraag dan of je over zijn schouder mag meekijken als hij met bijv. win OLS de aanpassingen doet.

Willen ze of kunnen ze dit niet Of doen ze ook maar een beetje moeilijk zoek dan een andere tuner.

Er blijken nogal wat prutsers te zijn die minder kwalitatief werk afleveren en alleen snel geld willen verdienen.

En nog een tip, wat een ander vaak helemaal het einde vind wil dus niet zeggen dat het werkelijk ook zo is...
verhalen van ik heb een sjippie van ...... en ik ben er erg blij mee blijken vaak ver van de realiteit af te staan.

Luc.

OfflinePersoonlijke Gallerij van dieselslurperBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
muurman
Lite Member

Leeftijd: 49
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 19:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Er zijn tientallen gelukkig met chipmeister.
En ook met jeroen dik.
Er kan altijd iets mis gaan bij elke tuner, iedereen kan een fout maken dus ook JD,chipmeister,DMT,Rica,AH enz.
Feit is dat ik menig auto heb gezien van al bovengenoemden waarbij de bestuurders dik tevreden waren.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
dieselslurper
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 19:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Er zijn tientallen gelukkig met chipmeister.
En ook met jeroen dik.
Er kan altijd iets mis gaan bij elke tuner, iedereen kan een fout maken dus ook JD,chipmeister,DMT,Rica,AH enz.
Feit is dat ik menig auto heb gezien van al bovengenoemden waarbij de bestuurders dik tevreden waren.

Juist dat bedoel ik dus niet altijd iedereen is altijd even objectief /eerlijk als het om de kwaliteit van hun tuning gaat.
Vaak komt er een stukje schaamte bij om de hoek kijken (zoveel geld uitgegeven bijv.)

als er iets mis gaat bij een tuner dan is het omdat de tuner zelf een verkeerde aanpassing doet of helemaal niet weet wat hij doet en er zomaar een voorgebakken chip in plakt. Das dus ook een goede reden om een andere te zoeken.

Luc.

OfflinePersoonlijke Gallerij van dieselslurperBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martijn-TDI
Lite Member

Leeftijd: 41
Auto: Volkswagen Golf 7
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 20:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik denk dat je zowieso geen fout zal maken, welke van de 2 je ook kiest. Ik heb zelf een Chipmeister erin zitten (via Jos) en dat bevalt mij uitstekend! Ik heb echt niet te klagen...

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van Martijn-TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
marcel
Lite Member

Leeftijd: 50

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 15 nov, 2004 20:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ik denk dat je zowieso geen fout zal maken, welke van de 2 je ook kiest. Ik heb zelf een Chipmeister erin zitten (via Jos) en dat bevalt mij uitstekend! Ik heb echt niet te klagen...

Dat heb ik ook eens heel hard geroepen....
Ik ben nu toch wel wat voorzichtiger geworden.
Begrijp me niet verkeerd. In mijn geval heeft Chipmeister een paar keer de chip aangepast en op dit moment ben ik tevreden, maar dat was ik bij de 1e chip ook, totdat je eens met een paar mensen gaat praten. Dan kom je tot de conclusie dat jouw auto toch helemaal niet zo goed is gechipt...helaas maar waar.

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoJD Engineering
Vagtechniek
Uw advertentie hier? Mail ons!VVT
Jos

© TDI Club Nederland 2008