Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
NickB
Lite Member

Auto: Audi A3 Sportback
belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 25 apr, 2014 19:16  Onderwerp:   Powerbox Golf 7 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo,

Verschillende sponsors van dit forum bieden voor de nieuwe Mqb wagens ineens een powerbox aan, chiptuning is nog niet mogelijk zo blijkt.

Nu sta ik hier een beetje wantrouwig achter, daar er jaren op dit forum zulke boxen afgeraden worden. Echter, sommige van de sponsors vertrouw ik al enkele jaren mijn wagen toe en ben er ook meer dan tevreden van. Dus ik loop ergens achter met informatie denk ik!

Hoe zit het met die nieuwe boxen, is dit nu echt wat of is dit gewoon om de economie te laten draaien?

Ben benieuwd of je deze mogelijk kan uitschakelen, dat ik echt geweldig vinden.

Spijtig dat ze nog zo prijzig zijn

Grtz

OfflinePersoonlijke Gallerij van NickBBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 25 apr, 2014 21:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dit zijn volgens mij hele andere powerboxen dan wat eerst bij bv een Golf 4 gebruikt werd.

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Mari
Lite Member

Auto: VW Golf VII
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 26 apr, 2014 07:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Info hierover op site van een van de sponsors: http://www.vagtechniek.nl/index.php?main_page=index&cPath=171

Denk dat het woord powerbox hier niet juist gekozen is Knipoog

OfflinePersoonlijke Gallerij van MariBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 26 apr, 2014 08:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

powerbox: tja het blijft een externe box.
Maar wel iets geavanceerder als vroeger.
zie ook bv http://www.jdengineering.nl/golf-7-generatie-tuning-beschikbaar/
Zelfs jd levert ze dus al een hele tijd.

LETOP:
er zijn ook nog , in mijn ogen, prutser die de powerboxen leveren die niet doen wat ze beloven ! dus bekijk goed wat je koopt.
En zelfs dan als ze dan duur zijn betekend het nog niet dat het goed is.
En dat toevallig iemand een sponsor is van een site als deze of andere betekend ook niet direct dat het goed is !

Een goede powerbox word , netzo als bij obd, met en pc geprogrammeerd .
eentje waar je zelf even aan wat potmeters kunt draaien ( zoals racechip bv ) links laten liggen.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Mari
Lite Member

Auto: VW Golf VII
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 apr, 2014 10:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik denk niet dat bedrijven zoals JD Engineering en Vagtechniek zich hiermee zouden bezig houden als het niet "goed" zou zijn. Ben het met je eens dat je de powerboxen-schuivers die actief zijn op marktplaats e.d. links moet laten liggen.

Heb zelf geen Golf 7, maar als dat wel zo zou zij dan zou ik daar gerust zo'n doosje van JD of Vagtechniek in durven stoppen en weten dat het doet wat ze zeggen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van MariBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 apr, 2014 11:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zeg dus ook niet dat die doosjes niet goed zijn die oa jd en vagtechniek levert.
Waarschuw alleen dat er ook veel meuk is.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
NickB
Lite Member

Auto: Audi A3 Sportback
belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 apr, 2014 20:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik denk ook wel dat deze bedrijven te vertrouwen zijn.
Kan je ze ook makkelijk uitschakelen? Als een collega met je wagen rijdt heeft die het meteen wel door als er 35pk extra aanwezig is.

OfflinePersoonlijke Gallerij van NickBBekijk gebruikers profielStuur PM
Too Tall
Lite Member

Leeftijd: 33
Auto: Skoda Superb II Combi 2.0 CR TDi 140 6V Elegance
belgium.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 mei, 2014 07:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

NickB schreef:
Als een collega met je wagen rijdt heeft die het meteen wel door als er 35pk extra aanwezig is.

Tenzij je collega erg bekend is met de wagen, betwijfel ik dat tenzeerste.

Schorpioen Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van Too TallBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVT
Chiptuning FenoJos
Autodiagnose-mobielJD Engineering
VagtechniekUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008