Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 60

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 nov, 2014 22:09  Onderwerp: Oh ja ! Nieuwjaarsmeeting bij VVT. Update. Nu met Foto's
25-1-2015
Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image

Openbare Meeting met een open dag karakter.

Activiteiten:

Testbankrun tijdens de Meeting voor 50Euro. ( Geen inschrijving nodig ).
20% korting op afspraak voor Chiptuning gemaakt tijdens de Meeting.

Demonstratie Testbankrun, verzorgd door Van Vught Tuning.

Bezichtiging: Racewagen Van Vught Tuning.
Diverse hardware, zoals Uitlaten, Downpipes,Turboos, Verstuivers enz te leveren door Van Vught Tuning.

Johan van Vught en Iwan Haisma ( Van Vught Tuning) zijn aanwezig om al uw vragen mbt Tuning en Onderhoud te beantwoorden.

Voor meer info over VVT: Website VVT

Demo en aanbieding producten Dutch Car Detailing. info: Dutch Car Detailing

Koffie en Thee wordt weer gratis aangeboden.

Ook aan de inwendige mens is gedacht, met dank aan www.koffietogo.com

Ook kan men de bekende kentekenplaathouder van de TDIClub hier afhalen. ( alleen Fullmembers)

Steun TDI Club Nederland en schrijf je in als Fullmember: Inschrijving Fullmember

Laatst aangepast door Dick-S op zo 25 jan, 2015 22:29, in totaal 20 keer bewerkt
Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 nov, 2014 22:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eerste meeting van het nieuwe jaar Heel blij

Zet deze datum vast in je agenda.

Voorlopige activiteiten bekend.

Laatst aangepast door Dick-S op zo 23 nov, 2014 14:20, in totaal 1 keer bewerkt
Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
B5TDI
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 nov, 2014 23:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goed bezig!

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: do 20 nov, 2014 18:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi om de hoek.

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 20 nov, 2014 22:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou.. Maar ik ga proberen te komen. Ben het eigenlijk verplicht naar Johan...

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
nicotdi
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Transporter T5GP + BMW 330d Touring F31
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 nov, 2014 21:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zeker weten, je hebt de nieuwe koffie automaat nog niet geprobeerd

Vissen  Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van nicotdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 22 nov, 2014 08:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hier is er 1 tje op een paar dagen na uitgeteld dus ik sla even over.

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Tuxik
Moderator
Moderator

romania.gif
BerichtGeplaatst: za 22 nov, 2014 10:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gefeli Ralph en wederhelft Baby

RB-TS-46 Golf 3 TDI
PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 22 nov, 2014 15:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
Hier is er 1 tje op een paar dagen na uitgeteld dus ik sla even over.

Gefeliciteerd Ralph. Is het de 1ste? zo ja dan wellicht geluk Smile die komen vaak wat eerder Grijns

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 22 nov, 2014 18:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@Tuxik Thanks. Oke

@Muurman. Het is de 1ste inderdaad. Ze is 31 Januari uitgerekend dus het is wel handig om een beetje in de buurt te blijven. Knipoog

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 23 nov, 2014 14:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wie gaan er:

1.Charvel
2.

Wel interesse, maar weet nog niet.

1.

caddy3
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 23 nov, 2014 17:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wie gaan er:

1.Charvel
2.Caddy3

Wel interesse, maar weet nog niet.

1.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caddy3Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
rogek
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: Ibiza Cupra D
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 23 nov, 2014 18:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Misschien ook maar eens die kant op gaan....

Toch binnenkort maar eens kijken om de Cupra D van de juiste software te laten voorzien Knipoog

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van rogekBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
ArjanR1
Lite Member

Auto: VW Caddy
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 23 nov, 2014 20:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik had al mailcontact gehad met Johan, over nieuwe software voor mijn Caddy.
Maak graag gebruik van de actie!

Zit helaas dat weekend wel in een reeks nachtdiensten, is het mogelijk dat mijn Caddy misschien als eerste aan de beurt is?

Groet,

Arjan.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ArjanR1Bekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 23 nov, 2014 20:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ArjanR1 schreef:
Ik had al mailcontact gehad met Johan, over nieuwe software voor mijn Caddy.
Maak graag gebruik van de actie!

Zit helaas dat weekend wel in een reeks nachtdiensten, is het mogelijk dat mijn Caddy misschien als eerste aan de beurt is?

Groet,

Arjan.

Er wordt die dag niet getuned, alleen run op de testbank.
De kortingsactie geldt voor afspraken die tijdens de meetingsdag gemaakt worden.

Wil je als eerste op de testbank, moet je aanwezig zijn om 10.00uur. ( wie het eerst komt, wie het eerst maalt)

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVTAutodiagnose-mobiel
JD EngineeringVagtechniek
Uw advertentie hier? Mail ons!
Chiptuning FenoJos

© TDI Club Nederland 2008