Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
GolfASZ
Lite Member

Leeftijd: 28

Auto: VW Passat CC
blank.gif
BerichtGeplaatst: za 26 nov, 2016 12:42  Onderwerp:   Parrot carkit in Audi A3 met Bose installatie Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb in mijn Audi A3 8P een originele RNS-E maar zonder bluetooth module. Hierdoor heb ik dus geen carkit. Omdat ik veel vanuit de auto werk wil Ik nu toch graag een carkit regelen.

Een originele bluetooth is natuurlijk fijn met mijn stuurbediening en al, maar de prijzen vind ik maar niks. Dus een prima alternatief is een Parrot carkit. Ik heb het e.e.a. opgezocht en en K9000 lijkt me wel wat. Dan heb ik geen schermpje, wat ik persoonlijk mooier vindt omdat het geen afbreuk doet aan het interieur. Ik kan dan het bedieningspaneeltje mooi verwerken boven mijn sigaretten aansteker. Dat vind ik dan wel netjes!

Nu ben ik -als het om elektronica gaat- best een leek. Ik lees het e.e.a. over zulke carkits dat het niet altijd lekker samen gaat met een systeem waar Bose mee is ge´ntegreerd. Voor ik op koop over ga, wil ik dit echt goed uitgevogeld hebben. Zo kan ik alle voor- en nadelen goed tegen elkaar afwegen in mijn keuze (doen/niet doen).

Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Uiteraard sta ik ook open voor adviezen in alternatieven of in wat jij zou doen. In principe ben ik opzoek naar een mooie oplossing tegen (relatief) een vriendelijke prijs.

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van GolfASZBekijk gebruikers profielStuur PM
GolfASZ
Lite Member

Leeftijd: 28

Auto: VW Passat CC
blank.gif
BerichtGeplaatst: di 29 nov, 2016 21:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kan niemand mij hiermee helpen??

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van GolfASZBekijk gebruikers profielStuur PM
Gbn
Lite Member

Auto: Seat Leon
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 30 nov, 2016 06:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Geen ervaring met dit specieke model/combi, maar de volgende tips:

- gebruik de telefoon input via de mini-iso aansluitingen achterop, deze zal in de regel ook door de af fabriek handsfree set gebruikt worden
- check of je actieve luidsprekers hebt (dus met ingebouwde versterker per speaker). Als dat zou is, heb je een grotere uitdaging

Gerard

Haynes: Refitting is the reverse sequence to removal.
Translation: But you swear in different places.

OfflinePersoonlijke Gallerij van GbnBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
A2-Eric
Lite Member

Leeftijd: 52
Auto: AUDI A3 2.0 TDI Sportsback
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 16 dec, 2016 17:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo,
In mijn A3 SB 2009 zit een Concert. Ik heb een kabel gekocht (ebay) die alle aansluitingen voor een Parrot met ISO stekkers heeft. De geschakelde voeding komt uit de zekeringkast links, bovenste rij met een zwevende zekering. De tel. draad van de Parrot komt op de tel draad van de radio. Even googelen voor de pin bezetting van de radiostekker.
Dit werkt alleen als je geen losse versterkers of actieve speaker hebt!

Weegschaal Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van A2-EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!JD Engineering
JosVagtechniek
Chiptuning FenoVVT

© TDI Club Nederland 2008