Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
pascaltdi
Lite Member

Auto: Seat Leon 1.6 TDI
blank.gif
BerichtGeplaatst: za 24 dec, 2016 13:11  Onderwerp:   Rechterkoplamp werkt niet Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. De rechterkoplamp doet het niet.

Vorige week lamp kapot en vervangen door een xenonset die ik nog had liggen
Deze was al na een dag kapot dus halogeen er weer in.

Helaas nu geen stroom meer. Dit heb ik al gedaan:
- lamp gewisseld en die is goed.
- zekeringen check. Is gekoppeld aan stadslicht van links en die doet het nog.
- uitgelezen. Geen bijzonderheden en gewist. Fout melding komt niet terug. Erg vreemd.
- lamp check Vcds en dan doet rechts het dus niet.

Boordnet kapot? Of zit er nog ergens een relais?

Krijg nu dus ook geen melding meer van low beam kapot.

OfflinePersoonlijke Gallerij van pascaltdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Roy_01
Lite Member

Leeftijd: 33

Auto: Scirocco 2010 2.0 tdi dsg
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 24 dec, 2016 17:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Haal de accu even een tijdje los en kijk dan weer eens.
Zou kunnen dat het boordnet de spanning eraf heeft gehaald om 1 of andere reden.

Steenbok Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Roy_01Bekijk gebruikers profielStuur PM
pascaltdi
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 feb, 2018 11:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Momenteel zit de rechter lamp gekoppeld aan de linker dus werkt gewoon maar wil het toch goed hebben.

Denk dat ik een nieuwe bcm nodig ben. Of zit er toch ergens nog een relais die de lamp aan stuurt? Of zit alles in de bcm?

OfflinePersoonlijke Gallerij van pascaltdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renkie
Lite Member

Auto: Passat B4 ASZ
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 feb, 2018 11:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Weet je wel heel zeker dat de zekering gekoppeld is aan het stadslicht van links?

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
pascaltdi
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 feb, 2018 20:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja andersom is dat ook zo als ik links eruit haal gaat rechts stadslicht mee.

pascaltdi
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 22 feb, 2018 23:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Haha Ongelofelijk. Accu eraf gehad en doet het gewoon weer.

Dacht dat ik al had gedaan maar blijkbaar niet.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Vagtechniek
JD EngineeringAutodiagnose-mobiel
Uw advertentie hier? Mail ons!Diesel Service
VVTJos
Chiptuning Feno

© TDI Club Nederland 2008