Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 59

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 31 jan, 2017 14:42  Onderwerp:   Weer een nieuwe Sponsor Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hierbij verwelkomen wij Fedde Noppert als nieuwe Sponsor van de TDIClub Nederland.
Fedde is al member van de club sinds 20-08-2004, dus bij de meesten al bekend.

Hij stelt zichzelf even voor:

Beste Leden,

Het stond er ooit een keer aan te komen, maar vanaf vandaag ben ook ik sponsor van TDICLUB met mijn bedrijf Chiptuning Feno. Mijn bedrijf bestaat dit jaar 10 jaar. Het begon als Autoparts Feno en de handel van leuke auto-onderdelen welke vooral TDI gerelateerd waren en sinds dit jaar ga ik verder als Chiptuning Feno. Doordat Chiptuning nu mijn hoofd werkzaamheid is. Ik ben sinds 2,5 jaar in bezit van een Dynostar rollenbank en heb daardoor zeer veel geleerd.
Ik draai op de achtergrond toch al een paar jaar mee, en werk daarmee af en toe ook samen met een aantal sponsoren hier op de site zoals; JB autoservice, JD engineering en Van Vught Tuning
Dit forum heeft mij op jongere leeftijd toch wel een beetje een richting gegeven, vandaar dat ik het nu ook leuk vind deze site te sponsoren.

Met vriendelijke groet,
Fedde

Website Chiptuning Feno

Voor de Facebookers onder ons Facebook Chiptuning Feno

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 31 jan, 2017 20:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Super een top tuner als sponsor erbij.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
olieslurper
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: seat leon 1m cupra 4 tdi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 31 jan, 2017 21:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

is dr ook een 4wd testbank aanwezig ?
aangezien dit redelijk dichtbij is voor mij
en die van mij nog nieuwe sjoemel software nodig heeft Knipoog

Boogschutter Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van olieslurperBekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 31 jan, 2017 21:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

olieslurper schreef:
is dr ook een 4wd testbank aanwezig ?
aangezien dit redelijk dichtbij is voor mij
en die van mij nog nieuwe sjoemel software nodig heeft Knipoog

Zekering eruit. Knipoog

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
B5TDI
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 31 jan, 2017 21:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Super Fedde! Oke

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2017 21:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goed bezig Fedde !

Veel succes !

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 35
Auto: Audi A3 Limousine, PLS, 1.4 COD, S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2017 10:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Top Fedde!

Succes met je business!

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 21 mrt, 2017 19:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fedde succes Smile

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!
JosAutodiagnose-mobiel
VVTJD Engineering
Chiptuning FenoVagtechniek

© TDI Club Nederland 2008