Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
prostarterx
Lite Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 13 apr, 2017 09:34  Onderwerp:   golf 2 tdi project Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hallo beste vag tdi rijders,

ik zit eraan te denken om een golf te aan te schaffen (waarschijnlijk morgen al ).
maar deze auto word wss een benzine. mij vraag is kan ik hier een vw golf 4 1.9 tdi inbouwen en waar moet ik vooral op letten?

ik heb al wat informatie opgedaan maar nog lang niet genoeg voor dit project. deze auto moet voorzien worden van een groene tuv stikker. ik heb gehoord dat hier een dubbele roet filter op moet ??

de golf 2 heeft een schakelstang en een golf 4 kabels? kan ik hiervan de hele schakelpook van meenemen?

brandstof toevoer moet ik sws de brandstofpomp meenemen maar moeten hierdoor de leidingen en vul hals voor worden aangepast? (als het een golf 2 benzine word?)

de gasklep word bij de golf 4 elektronisch geregeld hoe krijg ik dit professioneel in een golf 2? kan ik de pedalen overzetten of moet ik behoorlijk wat aanpassen?

als mensen nog meer dingen weten hoor ik et graag.

groet en alvast bedankt,

Patrick Koster

Leeuw Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van prostarterxBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 45
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 13 apr, 2017 21:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

denk dat je dan beter een golf 2 diesel als basis kunt nemen?

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Bert888
Lite Member

Auto: audi a4
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 apr, 2017 19:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Begin er niet aan.
Internet staat vol met tegenvallende verhalen.

VerborgenPersoonlijke Gallerij van Bert888Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Autodiagnose-mobiel
JD EngineeringFullmember worden? Klik Hier!
JosChiptuning Feno
Diesel ServiceOBD Chiptuning
Uw advertentie hier? Mail ons!Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008