Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
MartenTDI
Lite Member

Leeftijd: 33

Auto: VW Tiguan 2.0 TDI DSG Sport & Style
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 01 mrt, 2018 21:39  Onderwerp:   Accu inleren Tiguan 2011 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Omdat mijn accu de geest heeft gegeven vandaag de accu vervangen. Standaard varta 72, vervangen voor bosch. Achteraf zag ik een bem nummer op de accu staan. Na even googelen kwam ik er achter dat een accu ingeleerd zou moeten worden?

Ik heb geen start/stop, 2.0 140 pk 4motion met standkachel. Na genoeg dezelfde accu capaciteit weer geplaatst.

Wie kan mij vertellen of dit echt nodig is?

Vissen  Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van MartenTDIBekijk gebruikers profielStuur PM
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mrt, 2018 09:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zit er een sensor op de massakabel? of gaat deze gelijk naar het carrosserie?

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
MartenTDI
Lite Member

Leeftijd: 33

Auto: VW Tiguan 2.0 TDI DSG Sport & Style
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mrt, 2018 20:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Geen sensor, rechtstreeks op carrosserie

Vissen  Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van MartenTDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekUw advertentie hier? Mail ons!
JD EngineeringJos
VVTChiptuning Feno

© TDI Club Nederland 2008