Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 sep, 2018 21:14  Onderwerp:   Diesel erbij Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De vw gof 5 tdi vorig jaar ingeruild op toyota auris hybride . Dit rijd goed.

Maar mijn vrouw rijd een oud golfje uit 1999 ( benzine ) waar we geen lol aan hebben.

Dus heb ik maar een diesel erbij gekocht:
Het is een Mercedes geworden met 200cdi motor ( 2liter 140pk ) ( voor mijn gevoel reeds getuned maar denk dat hij , als garantie over is, nog wel bij fedde langs gaat )
Is een oudere uit 2005, maar wel een hele nette en luxe.
Verstandige keuze... wellicht niet.. maar met gevoel gekocht.

Image

Image

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 59

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 20 sep, 2018 17:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er goed uit Erik.

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
struikie
Lite Member

Leeftijd: 39

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 20 sep, 2018 21:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

keurig ding toch !

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Funswijk
Lite Member

Leeftijd: 45
Auto: Voormalig Golf 6 GTD, nu Mercedes GLA 220d 4Matic AMG Prestige
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 sep, 2018 17:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik hoop dat je geluk hebt met je MB, ik heb alleen maar ellende!

Vissen Geslacht:Man Tijger VerborgenPersoonlijke Gallerij van FunswijkBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
f.boomkamp
Lite Member

Auto: VW Golf 1.6TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 sep, 2018 18:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jij hebt met alles ellende In deuk
Je trekt het toch niet aan?
Wij hebben jaren een SLK gehad; niets mee te doen.
Ondanks dat ik geen fan van het model ben ziet de B-klasse er goed uit

Frank

Leeuw Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van f.boomkampBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 sep, 2018 20:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Funswijk schreef:

koop een fiets....

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 59

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 27 sep, 2018 13:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Funswijk schreef:

Probeer eens een Audi, Skoda of Seat Robert. Knipoog

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 27 sep, 2018 21:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vandaag de auto gehaald. Rijd goed. Alleen veel bandenlawaai vind ik.

Funswijk
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2018 01:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
koop een fiets....

Ik heb 4 prachtige fietsen (en een Kickbike), allen van het merk Giant en 2 van het topmodel Expedition. Super fietsen, nooit problemen mee gehad, eentje nieuw gekocht in 1998 en eentje nieuw in 2001, de rest van Marktplaats. Geen kwaad woord over deze fietsen! Oke

Vissen Geslacht:Man Tijger VerborgenPersoonlijke Gallerij van FunswijkBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Funswijk
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2018 02:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dick-S schreef:
Probeer eens een Audi, Skoda of Seat Robert. Knipoog

Hoewel ik de DSG-6 echt super vond, wil ik geen auto meer uit de VAG-stal hebben (met name door het dieselschandaal en de afhandeling hiervan, en de vele onnodige kosten die ik met mijn Golfjes heb gehad). Hierna komt er waarschijnlijk een Japanner (Swift Sport?), een MB komt er na deze GLA ook nooit meer! Het is nl. te belachelijk voor woorden, ik wacht nu al bijna 3 maanden op een telefoontje van de Duitse dealer voor een afspraak (heb inmiddels al 5 klachten ingediend bij MB Nederland, als het zo doorgaat, dan geef ik het uit handen aan de rechtsbijstand).

muurman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2018 07:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Funswijk schreef:
(met name door het dieselschandaal en de afhandeling hiervan.

Ik ben er van overtuigd alle merken sjoemelen

Voor mij was de reden vorig jaar om hybride te gaan rijden
- techniek van hybride vind ik mooi
- de steeds strengere regels mbt waar een diesel nog mag komen

Roy_01
Lite Member

Leeftijd: 34

Auto: Scirocco 2010 2.0 tdi dsg
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 28 sep, 2018 21:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Even wat dempings/ontdreuningsmatten aanbrengen boven de wielkasten en in de kofferbak vloer, scheelt een hoop. Heb die van mij bij akoestiekwinkel.nl vandaan.

Steenbok Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Roy_01Bekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 30 sep, 2018 10:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

het geluid word minder als ik stuur naar rechts draai en word erger als ik hem naar links draai.
Persoonlijk denk ik uitlijning

Roy_01
Lite Member

Leeftijd: 34

Auto: Scirocco 2010 2.0 tdi dsg
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 30 sep, 2018 10:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja inderdaad dat is makkelijker op te lossen.

Steenbok Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Roy_01Bekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 30 sep, 2018 10:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

viel me vrijdag en gisteren op bij dagje duitsland.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekChiptuning Feno
VVTJos
JD Engineering
Autodiagnose-mobielUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008