Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
pasa66
Lite Member

Leeftijd: 24
Auto: VW Polo 9n3
turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 24 nov, 2018 22:56  Onderwerp:   Terug van weggeweest Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lieve leden,

Zelf ben ik weinig actief geweest op het forum. Ik had mijzelf aangemeld nadat ik mijn eerste auto had gekocht, mijn Golf IV 1.9TDI. Na 4/5 jaar met plezier erin hebben te gereden moest ik hem helaas na mijn bruiloft verkopen. Nee gelukkig niet door mijn vrouw Smile , maar de milieuzone van Utrecht Huil .

Jaar lang helaas geen diesel gehad maar het is eindelijk zover! Onlangs ben ik de nieuwe eigenaar van een Polo 9N3 1.9TDI 100pk (AXR). Altijd fan van deze model geweest omdat voorheen de politie deze modellen gebruikte als undercover auto, wel leuk als mensen denken dat je van de politie bent In deuk.
De auto is uit 2005 en heeft 262xxx gelopen. Ik heb hem voor een mooie prijs kunnen overnemen van een vriend. Het een of ander moet nog wel gebeuren. Ik heb een mooie lijst voor mijzelf gemaakt, maar ik heb nog wel vragen over dingen. Voor nu de lijst wat in de planning staat:

Grote beurt met overstap naar vaste interval van 15K kilometers (ipv LL).
Remklauw linksachter vervangen (loopt aan, vervelende piep).
Alle remblokken & schijven vervangen (heeft deze auto voor en achter slijtage indicator?).
Gordelspanner linksvoor vervangen (rolt niet terug).
Alle lampjes vervangen met LED.
Nieuwe bumper ivm schade (motorkap meepakken ivm kleine roestplekken).
Dichte bluemotion grill monteren.
Velgen die er nu onder zitten gebruiken als winterset en overstappen naar de veelspaaks bluemotion wielen.
Achter ramen blinderen (twijfel tussen 20% & 35%, wil zo origineel mogelijk maar ook niet te licht).
Originele radioscherm inbouwen (dacht een RCN210).
Originele bekerhouders in dashboard links & rechts.
Pookhoes vervangen
Armsteun inbouwen
Als ik er ooit nog zin in heb, de hemel opnieuw bekleden met zwart Alcantara (heeeeeeeel misschien dashboard ook).
Nieuwe vloermatten met originele bevestigingspunten & kofferbakmat.
Nieuwe tacho met full fis indien mogelijk. Weet alleen niet wat de benodigdheden zijn want ik heb geen boordcomputer denk ik (geen knop aan de hendel).

Voor nu is het dit, helaas heb ik niet veel tijd om zelf veel te sleuten dus we zullen zien hoelang het gaat duren Knipoog. Ik heb momenteel helaas geen goede fotos maar ik zal morgen een paar maken. Mocht er vooruitgang inzitten hou ik het via hier op de hoogte. Tips en ideetjes zijn altijd welkom!

Gr Pasa

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van pasa66Bekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 25 nov, 2018 17:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welkom terug.
scu6 met je project Smile

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosVVT
Vagtechniek
Chiptuning FenoJD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!Autodiagnose-mobiel

© TDI Club Nederland 2008