Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
kilzone
Lite Member

Leeftijd: 30
Auto: Audi A3 1.9 TDI (90pk)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jan, 2019 20:28  Onderwerp: Vraag KW Street Comfort of AP Schroefset? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goede dag, ik heb een Seat Leon Sport 1p1 2.0 TDI 140pk.

Ik wil hier dmv een schroefset 40mm verlagen.
Ik wil strak door de bochten kunnen sturen, maar ook comfort hebben. Dus geen stuiterbak.

KW kost ca 1200 euro en is demper instelbaar.
AP kost ca 600 euro, en demper niet instelbaar.

Wat raden julie mij aan? Ik hoor verhalen dat AP ook erg comfortabel is. (Vergelijkbaar met oem demping)

Vind zonde 600 euro extra neer te leggen voor iets wat eigenlijk niet nodig is.

Graag julie meningen.

Steenbok Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van kilzoneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
svennie88
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 29 jan, 2019 10:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb zelf onder een golf 4 met een AP set gereden, en ik vond het goed rijden. Maar het is zeker te weten geen OEM comfort hoor! Het was zeker harder dan dat (en ik heb daar totaal geen moeite mee). Het prijsverschil komt ergens vandaan... maar waarom geen KW variant 1, of een set Bilstein dempers ofzo die 30mm vast verlagen (meestal nog een stuk meer comfort). Verlagen betekent sowieso inleveren aan comfort, want je veerweg wordt gewoonweg kleiner.

Succes!

OfflinePersoonlijke Gallerij van svennie88Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoJos
VagtechniekVVT
Uw advertentie hier? Mail ons!
JD EngineeringAutodiagnose-mobiel

© TDI Club Nederland 2008