Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
caine
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 09 jun, 2019 20:35  Onderwerp:   Wie kan mijn rijdend LOGJE beoordelen ? AHU motorcode Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vandaag een rijdend logje gemaakt ivm voorbereidingen autovakantie.

de bovenstaande log is gemaakt met een diode en de onderste gewoon met de LMM. Dit om eventueel wat vergelijkingsmateriaal te hebben.

Wie kan dit logje voor mij beoordelen?

Image[B]

er ging eerder wat fout met de topic plaatsen via account.

*** bij problemen rubriek is het een kleine moeite om de oplossing onderaan je topic te zetten. Kleine moeite maar groot plezier voor anderen die zoek-functie gebruiken als ze soortgelijk probleem hebben***

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caineBekijk gebruikers profielStuur PM
caine
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 09 jun, 2019 21:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Misschien nog goed om erbij te vermelden:
Cat is vervangen met een buis.
Egr verwijderd en doppen erop.

Verder gewoon alles origineel.

*** bij problemen rubriek is het een kleine moeite om de oplossing onderaan je topic te zetten. Kleine moeite maar groot plezier voor anderen die zoek-functie gebruiken als ze soortgelijk probleem hebben***

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van caineBekijk gebruikers profielStuur PM
Renkie
Lite Member

Auto: Passat B4 ASZ
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 09 jun, 2019 23:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat is precies je vraag/probleem? Of gaat het je om de lagere LMM waardes met LMM?

Bij een 90PK AHU zijn die in mijn herinnering altijd wat laag, is niets heel raar mee volgend mij.

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
caine
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 jun, 2019 00:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mijn vraag is of alles goed uitziet op het logje MET LMM.

Of de geleverde luchtvolume en de geleverde turbo druk netjes uitzien.

caine
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 jun, 2019 15:39  Onderwerp:   LOG gemaakt AHU motorcode. Wie kan het even beoordelen? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ivm voorbereidingen van een auto vakantie heb ik een logje gemaakt.
Kan iemand mij vertellen of alles gezond en wel uitziet?
Ik als leek denk dat de LMM niet meer al te best is aangezien die het niet bijhoud om voldoende te leveren. Verder lijkt het alsof de turbo iets te traag op gang komt wat misschien aan de n75 kan liggen. Klopt dit of zie ik spoken?

Ik hoop dat een ervaren iemand even een blik kan werpen en mij de juiste beoordeling kan geven.
Cat is vervangen met een buis.
Egr verwijderd en doppen erop.

Verder gewoon alles origineel.

Image [B][I]

Tuxik
Moderator
Moderator

romania.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 jun, 2019 16:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mod edit: 2 topics samen gevoegd.

RB-TS-46 Golf 3 TDI
PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
caine
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 15 jun, 2019 22:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hmm een klein weekje geleden deze topic gestart met die vraag. Inmiddels 236x bekeken maar nog geen antwoord.

Is het logje niet compleet of zijn er echt maar heel mensen die een logje kunnen beoordelen en die vraag kunnen beantwoorden? Denk

fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 29

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 18 jun, 2019 10:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er gewoon goed uit, duty cycle is wel redelijk hoog, een nieuwe n75 zou dit wat kunnen verlagen wellicht.

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 59

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 18 jun, 2019 11:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

caine schreef:
Hmm een klein weekje geleden deze topic gestart met die vraag. Inmiddels 236x bekeken maar nog geen antwoord.

Is het logje niet compleet of zijn er echt maar heel mensen die een logje kunnen beoordelen en die vraag kunnen beantwoorden? Denk

Waarvan de meeste als gast/anoniem en die kunnen niet reageren.

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekAutodiagnose-mobiel
JosJD Engineering
VVTChiptuning Feno
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008