Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Udo
Lite Member

Auto: VW Fox 1.4TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 01 mei, 2021 13:32  Onderwerp:   ruitenwissers (voor) spontaan aan Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Rijders,

Als mijn VW Fox TDI spontaan de ruitenwissers aan zet zonder dat deze ingeschakeld zijn (!) wat is er dan mis?
De hendel rechts beinvloedt nog wel de snelheid van e.e.a. Dus dan maar de zekering er uit.

Tijdens het rijden klikken de relais links van de stuurkolom duidelijk meer dan normaal.
Er is recent niets aan de elektrische installatie veranderd.

Waar liggen deze fenomenen aan?
J519?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van UdoBekijk gebruikers profielStuur PM
Udo
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 02 mei, 2021 13:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na een nachtje staan treedt het fenomeen momenteel nu niet op.
Er staan geen foutcodes in de wagen ter interpretatie, dus dan houdt het voor mij op... Omgevallen bitje geweest?
Wordt hopelijk niet vervolgd.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van UdoBekijk gebruikers profielStuur PM
Tim_vr6
Lite Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: ma 03 mei, 2021 07:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kan ook stof zijn wat in het stuurkolom zit.
Had ooit met de Golf 4 dat er rook uit het stuurkolom kwam als ik mijn richtingaanwijzer naar rechts aanzetten, bleek ook stof op de contacten te zitten wat meende zich er bij te moeten bemoeien.

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Udo
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 16 mei, 2021 15:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Volgens de dealer ligt het aan de schakelaar, dus die wordt vervangen.

Udo
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 aug, 2021 16:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Daarna toch nog voorgekomen.
CAN-verlengstekker getermineerd na tip.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD EngineeringVVT
Chiptuning FenoVagtechniek
Jos
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008