Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
ketelapper
Lite Member

Leeftijd: 45
Auto: Audi A6 Avant S-line (2009)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 20 apr, 2005 23:35  Onderwerp:   oef... het is weer een TDI geworden Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

na lang wikken en wegen, twijfelen tussen nieuwe A4, Peugeot 407, BMW 320d en de VW Passat, is het de laatste geworden!

vanmiddag koopcontract getekend voor een Passat 2.0TDi Highline
- blue graphit
- leder/alcantara zwart
- aluminium inleg dashboard
- zonweringen
- parkeersensoren
- mistlampen
- asbak+aansteker
- 17" Le Mans
- multifunctie stuur
- schuifdak
- sportonderstel
- verwarmde voorruit
- xenon
- radio cd-wisselaar + soundpakket
- geheugen op electr. stoelen
- alarm plus
- telefoonvoorbereiding

misschien kan ik mijn huidige A4 nog één keer op een meeting showen als "afscheidstournee"
en daarna hopelijk een warm welkom voor de Passat

foto, met de gekozen velgen:

Ram Geslacht:Man Kat VerborgenPersoonlijke Gallerij van ketelapperBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
B5TDI
Lite Member

Leeftijd: 52
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 20 apr, 2005 23:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leuke auto, telt wel mooi op met al die extra's. Wat kost zoiets nou?

Geen DSG bak erin?

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Droopy
Lite Member

Leeftijd: 49
Auto: Seat Alhambra 1.9 TDI 130pk
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 20 apr, 2005 23:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

na lang wikken en wegen, twijfelen tussen nieuwe A4, Peugeot 407, BMW 320d en de VW Passat, is het de laatste geworden!

vanmiddag koopcontract getekend voor een Passat 2.0TDi Highline
- blue graphit
- leder/alcantara zwart
- aluminium inleg dashboard
- zonweringen
- parkeersensoren
- mistlampen
- asbak+aansteker
- 17" Le Mans
- multifunctie stuur
- schuifdak
- sportonderstel
- verwarmde voorruit
- xenon
- radio cd-wisselaar + soundpakket
- geheugen op electr. stoelen
- alarm plus
- telefoonvoorbereiding

misschien kan ik mijn huidige A4 nog één keer op een meeting showen als "afscheidstournee"
en daarna hopelijk een warm welkom voor de Passat

foto, met de gekozen velgen:

Gelukkig weer een TDI. En wat voor 1.

Wanneer mag je hem/haar ontvangen???

Kreeft Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DroopyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Spoiled Basterd
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 00:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

[Leuke auto, telt wel mooi op met al die extra's. Wat kost zoiets nou? ]

ik gok twee keer de helft

OfflinePersoonlijke Gallerij van Spoiled BasterdBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ketelapper
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 15:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

neem de prijslijst, en haal er 10% korting vanaf
niet verder vertellen, kentekenklaar 46k

Ram Geslacht:Man Kat VerborgenPersoonlijke Gallerij van ketelapperBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
massari
Lite Member

Leeftijd: 42
Auto: Audi A4 Avant 2.5 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 16:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou begrijp ik er niks meer van, op het forum van Autoweek.nl zei je nog dat je de 407 had besteld?!

Dus toch een Passat? Van harte gefeliciteerd, mooie bak zeg.

Boogschutter Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van massariBekijk gebruikers profielStuur PM
B5TDI
Lite Member

Leeftijd: 52
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 16:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

neem de prijslijst, en haal er 10% korting vanaf
niet verder vertellen, kentekenklaar 46k

Ik had al zo'n vermoeden dat het in de buurt van de ouderwetse ton zat (100.000 gulden!). Het is toch wel veel geld hoor. Dit soort auto's zijn volgens mij privé niet meer te betalen. Ik ga wel voor een tweedehandsje.

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
blastaway
Lite Member

Leeftijd: 43

Auto: Volkswagen Passat 3C
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 16:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Prachtige bak is het. Mijn pa heeft hem ook besteld en krijgt hem begin juni. Helaas kreeg hij enorm weinig voor zijn 1,5 jaar oude passat terug. Schandalig is het eigenlijk!

Kreeft Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van blastawayBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Styx
Lite Member

Auto: Passat 3BG Sedan
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 17:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Superbak, goede keuze, al was de nieuwe A4 ook niet mis geweest...

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van StyxBekijk gebruikers profielStuur PM
ketelapper
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 17:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@B5TDI:
ik houd je wel op de hoogte.....
ben je er over zo'n 2 jaar al aan toe?

harry
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Skoda Octavia wagon 1.6TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 18:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

46K,

dat vindt ik niet leuk meer, maar gefeliciteerd met je aanwinst.

Eens een passat altijd een passat

Schorpioen Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van harryBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
roderikje
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 18:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

erg veel centjes, maar wel een erg mooie auto, met mooie opties !!!!

OfflinePersoonlijke Gallerij van roderikjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TouaregV10TDI
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 18:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mooie auto!

moet er nog wel een beetje aan wennen, het nieuwe model.

ik mis 1 optie, die ik persoonlijk erop had besteld, en dat is verwarmde voorstoelen. daar kan ik niet zonder....
dit is wel erg slaapverwekkend, maar wel lekker.

OfflinePersoonlijke Gallerij van TouaregV10TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Nellis
Lite Member

Leeftijd: 38

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 19:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wauw... gave bak!

Waterman  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van NellisBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Therealjack
Lite Member

Leeftijd: 53

slovakia.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2005 19:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou kettelapper ik ben erg nieuwsgierig hoe hij er uit ziet man man wat een mooie wagen.
Nou ik hoop dat je er net zo veel plezier mee hebt als de audi die was ook erg top.

Schorpioen Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TherealjackBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD EngineeringChiptuning Feno
VVTJos
VagtechniekUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008