Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
vpzeeman
Lite Member

Auto: BMW 535D touring
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 13:16  Onderwerp: Goed ! Mijn Golf IV ASZ - 211 pk & 450 Nm Verkocht Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bij deze post ik ook mijn "projectje".

Het betreft een Golf IV Trendline met AGR-blok, met als opties parelmoer lak en electrisch schuif/kanteldak.
Ik heb mijn Golf in september 2004 gekocht met 92.000 km op de klok.

Zo zag hij er origineel uit:

Image

Voordat ik de Golf kocht keek ik al op deze site, dus ik was al besmet met het TDI-virus.

Vanaf de aankoop tot op heden zijn er een tal van modificaties uitgevoerd:
- Embleem in kleur in de grill
- Type aanduiding van de achterklep
- Sloten uit de deuren verwijderd en blinde plaatjes
- Aerotwin wissers voor en achter
- V6-onderspoiler
- Trekhaak gemonteerd
- Silvervision richtingaanwijzerlampjes voor
- Afstandbediening op centrale vergendeling
- Sunnyboy zonnenschermen
- Pierburg LMM
- Kamei middenarmsteun
- Parrot bluetooth carkit
- Comfort blinker
- KW sportonderstel -40mm
- Zomerwielen: VW Evolo STP 17 inch met Dunlop Sportmaxx 215/45-17
- Winterwielen: VW Montreal II 16 inch met Michelin Pilot Alpin 205/55-16
- W8 binnenverlichting
- Mini-antenne
- Sachs koppeling
- Race 520 verstuivers
- GT 1749 VC by VVT
- Verlaagde compressie d.m.v. uitgedraaide zuigers
- VVT chip op maat
- Simons RVS 63 mm open uitlaat + downpipe
- Olie temperatuur meter
- Aftermarkt xenon 6000K
- R32 stuur
- TT-pedalen
- Alu tellerringen
- GTI 25 jahr editie koplampen
- 42 Draft A-stijl meter houder
- H&R stabi's voor en achter
- ARL inlaattraject
- USA achterlichten
- TT-remmen
- Custom downpipe
- Sputter drijfstanglagers
- 12 mm plunjer
- 3 bar MAP sensor
- 6 bak van een ARL

Zo staat ze er nu bij:
Image

Laatst aangepast door vpzeeman op vr 09 sep, 2011 15:13, in totaal 16 keer bewerkt
 Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Eric
Lite Member

Leeftijd: 53

Auto: Golf VI GTD
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 13:24  Onderwerp:   Mijn Golf IV Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Netjes Vincent.
Ziet er heel goed uit.
Ga je verder nog wat aanpassen, of heb je nog geen plannen.

Maagd Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Ice
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: audi A1 s-edition
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 13:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou mijn voorbeeld staat nu dus op internet.....
(leuk kleurtje!)

Waterman Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van IceBekijk gebruikers profielStuur PM
vpzeeman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 13:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Er komt op zeer korte termijn W8 binnenverlichting in, maar verder weet ik het nog niet.

Ik wil op zich motorisch nog wel wat meer... Maar dan komen er een rij dingen tegelijk. Turbo, verstuivers, chip, koppeling/vliegwiel. Net als Stefan. Maar dat kost me eigelijk wat teveel. Dus nog even verder info inwinnen en een keuze maken.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 14:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Er komt op zeer korte termijn W8 binnenverlichting in, maar verder weet ik het nog niet.

Ik wil op zich motorisch nog wel wat meer... Maar dan komen er een rij dingen tegelijk. Turbo, verstuivers, chip, koppeling/vliegwiel. Net als Stefan. Maar dat kost me eigelijk wat teveel. Dus nog even verder info inwinnen en een keuze maken.

je kunt die standaard lease bak natuurlijk inruilen op iets ECHT leuks......maar het zou gemeen zijn om dat te zeggen dus dat doe ik niet

nee mooie auto vincent, vooral die nieuwe zomervelgen

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ice
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: audi A1 s-edition
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 14:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

je kunt die standaard lease bak natuurlijk inruilen op iets ECHT leuks......maar het zou gemeen zijn om dat te zeggen dus dat doe ik niet

Zei de man wiens vrouw meer kijk op auto's bleek te hebben dan hijzelf......

maar dat is

dit alles zeggende met

Waterman Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van IceBekijk gebruikers profielStuur PM
Bartje
Lite Member

Auto: Bora variant
spain.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 14:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

misschien stootstripjes in kleur laten spuiten
voor de rest zeker in combinatie met de 17 inch velgen...

OfflinePersoonlijke Gallerij van BartjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
struikie
Lite Member

Leeftijd: 42

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 15:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

en glimmen dat ding!

top!

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Nosferatu
Lite Member

Leeftijd: 48
Auto: Volkswagen Passat Variant 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 15:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er lekker uit Vincent! Mooi zo, die Zonnige Jongens.

Maagd Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van NosferatuBekijk gebruikers profielStuur PM
vpzeeman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 19:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zoals ik net al zei heb ik de W8 binnenverlichting erin zitten. Leuk klusje met een goed resultaat. Alleen was de unit voor mij wat duurder. Ik heb namelijk een electrisch schuif/kanteldak.

Hier een fototje van het resultaat:

Jee13
Lite Member

Leeftijd: 48
Auto: Skoda Octavia RS TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 19:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

very nais vincent

gr Jee

Maagd Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van Jee13Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
RolfieB
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 20:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

OfflinePersoonlijke Gallerij van RolfieBBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
aKra
Lite Member

Leeftijd: 36
Auto: VW Polo 9N3 1.9 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 20:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Volgens mij woon jij in Huizen Knipoog (Zie het aan de foto's zeg maar Knipoog).

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van aKraBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Bartje
Lite Member

Auto: Bora variant
spain.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 23:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

best pimp....maare wel netjes pimp

OfflinePersoonlijke Gallerij van BartjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Raymond1978
Lite Member

Leeftijd: 44

Auto: -
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 okt, 2006 23:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vincent, helemaal toppie

Ram Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Raymond1978Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosVagtechniek
Chiptuning Feno
VVTJD Engineering

© TDI Club Nederland 2008