Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
jessy
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: VW Golf V 2.0 TDI Sportline 3drs 2005
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 10 jan, 2010 17:27  Onderwerp: Hehehe ! Golf V 2.0 TDI DSG Verkocht! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Aangezien er dit jaar toch veel in de planning staat vond ik een topic hier wel passen. Heb de Golf nu ong 5.5 maand en er is nog niet gek veel veranderd. Dit jaar staan er grote en vooral erg leuke dingen op mn verlanglijstje Engel

Zo heb ik de auto gekocht.....

VW Golf V
2.0 TDI BKD 103KW 140pk/320nm
82.069km
2005
Sportline
Relfex Silver
16" Sportline velgen met daarom winterslofjes (vorige eigenaar was nog op wintersport geweest denk ik.

Image

Zo is de Golf momenteel.

2.0 TDI DSG BKD ~180KW 245pk/470nm JD Custom
174.xxxkm

Things To Do List.....

Armleuning voorin (Binnen en gemonteerd)
Bekerhouder met rolluikje (Binnen)
GTI/R32/R-line stuur DSG flippers (Binnen en gemonteerd)
GTI DSG pedalen set inc voetplaat (Binnen en gemonteerd)
GTI DSG pookje (Binnen en gemonteerd)
GTI achter aanzet (Binnen en gemonteerd)
GT TDI teller unit (Binnen en gemonteerd)
GTI side skirts (Binnen en gemonteerd)
GTI deurstijlen (Binnen en gemonteerd)
Full Milltek uitlaat (Binnen en gemonteerd)
R32 remmen rond om (Binnen en gemonteerd)
R32 Achterlichten (Binnen en gemonteerd)
Velours matten (Binnen en gemonteerd)
Pioneer AVIC F920BT Dubbeldin audio/navigatie en telefoon (Binnen en gemonteerd)
Audio upgrade (speakers sub/versterker enz) (Binnen en gemonteerd)
Misschien ooit later nog een mooi lederen interieur maar daar ben ik nog niet over uit
Zelf dimmende binnenspiegel en regen sensor (Binnen deze week monteren samen met nieuwe ruit. Ouwe zit scheur in!)
Chrome accenten in het dashboard zoals lichtschakelaar en raam knoppen enz
Andere sierlijsten in de deuren en dash (Binnen en gemonteerd)
OEM Bi-Xenon (Binnen en gemonteerd)
KW Variant 1 (Binnen en gemonteerd)
18" VW GTI Matzwart poedercoat (Binnen en gemonteerd)
USA GTI frontje met EU GTI onderlip (Binnen en gemonteerd)
Volledige functionerende spiegels dus ook inklapbaar en met verlichting (Binnen)
Privacy glass achter. Mocht ik geen glas kunnen vinden dan laten tinten maar wel zo gelijk mogelijk aan OEM Privacyglass
Turbo upgrade door JB en JD zie uitdraai voor resultaat (Uitgevoerd)
EGR koeler verwijderen (Gedaan)
Spiegelkapjes een andere kleur zat zelf te denken aan mat zwart.
Standkachel
Coming/leaving home (Geactiveerd)
US Knipperlichten (Geactiveerd)
Race verstuivers(Uitgevoerd)
DSG Ombouw (Uitgevoerd)

Dingen die al zijn gedemonteerd of vervangen..

Voor 2 nieuwe wiellagers
Voor 2 nieuwe schijven (deze waren bijna versleten en kon zo gauw geen R32 remmen vinden)
Rondom nieuwe remblokken
Nieuwe soort LMM
Nieuwe Intercooler slang oude waren de nokjes van weg gesleten
4 nieuwe zomerbanden aangezien ik de auto had gekocht op winterbanden
Vlak voor de chip van JD nieuwe olie en filters
Paar lampen inmiddels. Deze golf is net als mn vorige golf een lampen ETER tong uit
Opnieuw laten uitlijnen en balanceren
JD Chip en start correctie.
Cilinderkop
Turbo
EGR Koeler
Nieuwe vooruit oude is gescheurd.

Een hele lijst dus! Stukje bij beetje zal ik auto naar mn eigen smaak aanpassen zullen misschien nog wel paar kleine dingetjes wijzigen maar niet veel.

Oude setup
Image

Image

Image

Groetjes Jessy

Laatst aangepast door jessy op wo 18 jan, 2017 21:27, in totaal 85 keer bewerkt
Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van jessyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Henno
Lite Member

Leeftijd: 53
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 10 jan, 2010 17:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je bent iig wel lekker op dreef.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martin_TDI
Lite Member

Leeftijd: 54

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 10 jan, 2010 17:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Schone auto aanleveren is altijd okee!
Succes met je monstertje Jessy, komt goed.

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
jessy
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 10 jan, 2010 20:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gisteren even een poging gedaan om de eindstukken weer beetje mooi te laten glimmen. Wel aardig gelukt dacht ik zo Grijns Diktste roet is er wel vanaf gekomen zal het later nog een keer proberen.

Image

Kan niet wachten tot het eronder zit!! Heel blij

Jessy

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van jessyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Torque
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 10 jan, 2010 20:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi project!!
PS wat is er specialer aan het "Nieuwe soort LMM" ?

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ps
Lite Member

Leeftijd: 56

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: zo 10 jan, 2010 20:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Torque schreef:
Mooi project!!
PS wat is er specialer aan het "Nieuwe soort LMM" ?

Dat weet ik niet, moet je aan Jos vragen.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
jessy
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 10 jan, 2010 20:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Toen de auto bij JD weg kwam kreeg ik de opmerking dat waarschijnlijk de LMM misschien niet al te best meer was. Had de auto weg gebracht voor een kleine reparatie bij een duitse VW dealer en die had er naar gekeken. Deze kwam uit op een 2e soort meter die er ook nog weer tussen zit en dat die versleten/kapot was of iig niet goed meer functioneerd. 1 ding weet ik wel hij pluimde er wel een stuk minder van. Weet nog steeds niet wat het nou voor meter was haha misschien was het wel gewoon de LMM hoor (soms is technisch duits ook best wel lastig Smile )

Jessy

jessy
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 11 jan, 2010 20:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een nieuwe GTI achterbumper is besteld!! Woensdag of Donderdag kan ik hem ophalen Heel blij Kan echt niet wachten om weer te kunnen rijden met mn Golfje Smile Dagen duren wel lang zo Sip

snitser
Lite Member

Leeftijd: 37

canada.gif
BerichtGeplaatst: ma 11 jan, 2010 20:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jessy,.

Ziet er goed zo! Wat betreft de eindstukken. Fijn staalwol en een metal polish doen wonderen Knipoog

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martijn TDI
Lite Member

Leeftijd: 44

Auto: Golf V 2.0 TDI 140pk Sportline ABT Chip
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 11 jan, 2010 20:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben wel echt benieuwd wat jouw bevindingen zijn van de nieuwe grotere turbo straks.
Succes in ieder geval.

Schorpioen Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Martijn TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 37
Auto: VW Passat Business R 1.4 TSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 11 jan, 2010 20:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leuk project voor de boeg Jessy!

Keep us posted, maar dat zal geen probleem zijn denk ik Knipoog

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 40
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 11 jan, 2010 21:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leuke Mods in de planning. Set R32 remt al een dolle heb ik ervaren met Martin/Lucas hun auto..

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
150PKaatje
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: VW Passat Variant TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 11 jan, 2010 21:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zwaai Lucas heeft geen R32 remmen Zwaai

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 36

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 11 jan, 2010 21:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

150PKaatje schreef:

Klopt, die gaat gelijk voor brembo's.. tong uit

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 40
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 11 jan, 2010 21:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

150PKaatje schreef:

Af en toe is het me een raadsel van wie die Audi is.

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  

Jos
JD EngineeringChiptuning Feno
VVTVagtechniek

© TDI Club Nederland 2008