Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
bjeff
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Golf 7 GTD
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 03:16  Onderwerp:   "Weer één" Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben dus Jeffrey, ben 18 jaartjes jong en kom pas net kijken bij het auto rijden.

Ga pas vanaf volgende maand een TDI rijden. Keuze is gevallen op een GOLFIV uit 2001 90pk. Heb wel verstand van techniek maar hoe een diesel precies in elkaar steekt en wat er allemaal bij komt kijken is volkomen nieuw voor mij. Heb inmiddels dit forum goed doorgespit en ben er al achter dat met een leuke chip je al een aardige vermogenwinst kunt halen.

Eerst maar eens de auto zelf en daarna komt het vanzelf wel goed!

Heb nu een golfIV 115pk 6-bak te leen zodat ik even lekker kan rondkarren.

De groeten

Edited by - bjeff on 02 January 2006 13:58:23

Edited by - bjeff on 02 January 2006 13:58:57

Stier Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van bjeffBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Nosferatu
Lite Member

Leeftijd: 48
Auto: Volkswagen Passat Variant 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 07:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom! Zozo, een IV op je 18e. Veel plezier gewenst.

Maagd Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van NosferatuBekijk gebruikers profielStuur PM
ReLLiK
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: VW Gofl IV 110PK Tdi '99
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 08:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom Jeffrey,

Goede keuze die golf 4

Veel plezier op het forum, maar dat zal wel goed komen

Aangepast door - ReLLiK op 05 January 2006 15:12:03

Boogschutter Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van ReLLiKBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
mark king
Lite Member

Leeftijd: 57
Auto: Passat 2.0TDI Sportline DSG.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 09:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom.

Ram Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van mark kingBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 54
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 09:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom en veel plezier hier.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Marcel-Linda
Lite Member

Leeftijd: 42

Auto: VW Polo
sweden.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 09:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom

Steenbok Geslacht:Man Geit VerborgenPersoonlijke Gallerij van Marcel-LindaBekijk gebruikers profielStuur PM
Eric
Lite Member

Leeftijd: 53

Auto: Golf VI GTD
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 09:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom Jeffrey.

Maagd Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PM
vpzeeman
Lite Member

Auto: BMW 535D touring
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 09:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom Jeffrey ,

Je hebt een goede keuze gemaakt!!!

Ik rijd ook een 90 pk (vroeger), en daar kan je leuke dingen mee doen. Ik kan je zeer sterk aanbevelen om een keertje naar Jos in Uffelte te rijden. En dan is de terug weg een feest!!!

Veel plezier met je wagen.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Timmer
Lite Member

Leeftijd: 42
Auto: VW Golf 4 66 kw 2000
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 11:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welkom bij de club

Ram Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van TimmerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fredje.dh
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 11:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

opvoeren niet nodig rijdt zo al goed genoeg voor nieuweling
veel succes ermee
hou het veilig

OfflinePersoonlijke Gallerij van fredje.dhBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
gerardnab
Lite Member

Leeftijd: 40
Auto: Chevrolet Caprice Classic 1979 5,7 L V8
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 11:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom!

Juist! Ff naar Jos en dan is er geen weg meer terug!!!

Eigenlijk moet ik het je afraden, want als je eenmaal besmet bent....

Maar ja, je bent wild en je jongt wat..ehhh. Je bent jong en je wilt wat bedoel ik!

Veel plezier met je TDI

Waterman Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van gerardnabBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
gerardnab
Lite Member

Leeftijd: 40
Auto: Chevrolet Caprice Classic 1979 5,7 L V8
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 11:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ben het wel een beetje met Freddy eens!

Heb zelf 'al ruim 5 jaar' ervaring, maar 140 + pk's is best veel hoor!
Moet mezelf echt inhouden!

Wen eerst maar even en doe het zeker rustig aan!

Waterman Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van gerardnabBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
golf86
Lite Member

Leeftijd: 36

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 12:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ten eerste welkom,

ik heb ook een golf4 en ben 19.
die van mij is 110 pk. opzich is dat wel genoeg.ik zou wachten tot je wat meer ervaring heb, of tenminste tot je aan die kracht van je auto gewend bent. ik heb die van mij al bijna een jaar.

Ik begin het wel gewend te raken, ik denk ook aan een chip binnekortEen chip is wel duur hoor, ik weet niet of je veel geld overhoud na het onderhoud en dat soort kosten aan je auto.
Bij mij betalen mn ouders de belasting en verzekering, ik hoef alleen het onderhoud te betalen. Maar moet wel eerlijk zeggen mn moeder rijdt er meer in dan ik. De auto staat nooit stil.

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van golf86Bekijk gebruikers profielStuur PM
bjeff
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 12:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zowiezo ga ik eerst voor een paar leuke velgjes kijken voordat ik hem een "jos behandeling" wil geven. Rijd nu een 115pk en dat is me al iets te rap inderdaad. De aankoop is voor mij al een groot bedrag dus voor chippen moet ik nog even verder sparen. Heb er al wel enorm zin in en ga geen foute sjonny auto maken met lelijke spoilers etc. Standaard zijn zien ze er al goed uit. Hella voorlichtjes en een setje 17" wielen eerst maar eens.

Bedankt voor reacties en zal even wat foto's maken van de 90pk die het gaat worden.

ciao

Stier Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van bjeffBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
bjeff
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 13:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fotos erbij

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekChiptuning Feno
JosJD Engineering
VVT

© TDI Club Nederland 2008