Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Ice
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: audi A1 s-edition
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2006 20:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

wat ik ga doen:
eerst mijn huidige tank met BP ultimate leegrijden.
Dan 1 tank met gewone BP diesel (referentiemeting)
daarna het groene goedje geburiken

is er ook een sluitingsdatum voor het inleveren van de test? 1000 l diesel heb ik zo niet op hoor, dat duurt een paar weken!

Waterman Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van IceBekijk gebruikers profielStuur PM
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 54
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2006 20:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Er is niet echt een sluitingsdatum.
Ik zat te denken aan halfjaar ofzo.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
RLS
Lite Member

Auto: Audi A3 2.0 TDI Ambition
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2006 12:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zijn er al mensen die er een tankje mee hebben gereden?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van RLSBekijk gebruikers profielStuur PM
Renate
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2006 12:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb gisteravond de eerste en gelijk dan een dubbele dosis erin gegooid.
Heb nu 150 km gereden, tot nu toe niets vernomen maar het is ook nog veelste vroeg daarvoor.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Ice
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: audi A1 s-edition
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 jan, 2006 12:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

wat ik wel weer merk is dat nu ik op gewone BP diesel rij, de motor weer onrustiger loopt als op ultimate, maar daar is deze test niet voor, maar zo kan ik wel mmoi kijken of het met het groene goedje beter wordt.

Waterman Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van IceBekijk gebruikers profielStuur PM
qsamieq
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 00:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat doet dat spul werkt het ook zoals ze beloven ?
wat is dat nu voor spul ? lijkt wel groene zeep !
Ruikt het misschien ook zo ?
Is dat slecht voor je motor?
Nou ja vragen genoeg ! graag reactie !

OfflinePersoonlijke Gallerij van qsamieqBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
voodoo
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: a6
belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 00:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb mijn setje nog niet ontvangen,kan dus nog geen reactie geven spijtig genoeg ! greetz mitch

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van voodooBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
harm
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 12:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb de eerste dosis verwerkt met als resultaat dat mijn auto een stuk lekkerder is gaan rijden. Gaspedaalrespons is weer net als vroeger (denk ik) en de auto trekt over het hele toerengebied als nooit tevoren. Dit effect was trouwens na 200km al merkbaar. Omdat de auto weer zo lekker rijd krijg ik gelijk last van een zwaar rechtervoetje, het verbruik is echter ongeveer gelijk gebleven. Ik heb geen cijfertjes genoteerd, maar al zou ik dat wel gedaan hebben dan zijn de getalletjes van 1 tank toch niet representatief genoeg om daar een conclusie aan te verbinden.

Ik heb het idee dat dit spul meer effect heeft dan het tanken van V-Power diesel.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Mijn motor, brandstofpomp enz zal wel aardig vuil geweest zijn. Het beestje heeft nu ook 370000km achter de kiesen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van harmBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
snookkie
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 13:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Wat doet dat spul werkt het ook zoals ze beloven ?
wat is dat nu voor spul ? lijkt wel groene zeep !
Ruikt het misschien ook zo ?
Is dat slecht voor je motor?
Nou ja vragen genoeg ! graag reactie !

Lijkt inderdaad wel groene zeep en het ruikt er ook nog eens naar.
Moet eerst nog ff mijn tank met Aceton helemaal leegrijden (70 liter is ook zo'n plons) maar verwacht dinsdag ofzo met het spul aan het testen te slaan.
Ben echt rete benieuwd wat het gaat doen.

Greetz Snookkie

OfflinePersoonlijke Gallerij van snookkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 15:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ben wel bang dat de resultaten wat gekleurd worden doordat het iets warmer gaat worden.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Renate
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 21:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb nu een tank leeg en ik heb eerlijk gezegt nog niets vernomen.

Met mijn rijstijl, standaard 110pk verbruikte ik gemiddeld 1: 13 á 14

29-01
Nu een volle tank en gelijk met dubbel dosis leeg gereden en dat was 1: 13,7

voodoo
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: a6
belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 22:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

renate stuur je zo'n flesje naar mij of kom ik niet in aanmerking? groeten van mitch

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van voodooBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
harm
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 23:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ik heb nu een tank leeg en ik heb eerlijk gezegt nog niets vernomen.

Ik heb zo het idee dat bij jou de motor niet eens de tijd krijgt om vies worden. Er wordt zoveel aan gesleuteld...

OfflinePersoonlijke Gallerij van harmBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 23:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

renate stuur je zo'n flesje naar mij of kom ik niet in aanmerking? groeten van mitch

Ik had je een pm gestuurt dat je moet wachten op de nieuwe levering samen met nog een paar andere leden.
De namen staan in de eerste posting en al die personen hebben ook een pm gehad.
Hij verwachten eind deze week weer nieuwe binnen te hebben uit Engeland.

ReLLiK
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: VW Gofl IV 110PK Tdi '99
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 31 jan, 2006 21:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na de eerste 3000 kilometer hier maar even een eerste indruk over het middeltje.

Allereerst het "makkelijk äfmeten" van de toetevoegen hoeveelheid.
Dit zou heel makkelijk gaan volgens de aanwijzingen.
Niet dus.
De ene keer zit er 8 in, de andere keer bijna 12.
Dus maar met een maatbekertje de aanwijzingen precies opgevolgd.

de 1e rijimpressies :

De motor loopt wel wat rustiger, zeg maar een heel stuk rustiger.
De dieseltik word eflink verminderd, maar als ik nu een beetje rap optrek lijkt het net of dat ik een rookbom heb afgestoken in mijn uitlaat.
Ook het dieselverbruik is lichtelijk gestegen ??
op de snelweg lekker cruisen ging eerst gemakkelijk met 4 a 4,5 l /100km
in zijn 5 bij 120km/h
Nu haal ik met geluk een 5 a 5,5 l/100km
Dus het is toch flink gestegen als ik het nu zo lees.
Ik blijf het gewoon doortesten en laat weer meer weten als ik er weer flink wat kilometertjes op heb zitten.

Hoop dat andere er wat meer geluk mee hebben

Boogschutter Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van ReLLiKBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekJos
Chiptuning FenoVVT
JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008