Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 09 feb, 2006 10:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Johnny, dan kom ik zeker langs, maar dat zou zo wie zo al een keer dus dan maar even de daad bij het woord voegen....als je de koffie maar klaar hebt, hahaha..

Thijs, jij lachen achter je pc..? brrrr.... erg nietwaar? hahaha...

Kevin, ja, ik heb ook een passat gehad en daar was ook altijd iets mis mee, dus ja, het is net als wat Fedde als zegt, het is treffen want met deze Golf heb ik nooit iets maar ja, de km stand wordt hoger en hoger en daar heb ik niet zoveel zin in....en ach, ik, ik wil wel weer eens wat anders..

Andre, ja, dat was een gafe bak, dat blauwe kanon, stond ik een keer naast met mijn Golf....dat geluidje vond ik ook erg indrukwekkend.. nee, nee, heb geen wedstrijdje gedaan want dat is van ondergeschikt belang...

We zullen zien wat het wordt.......ben er eigenlijk wel uit maar eigenlijk ook weer niet......zucht...wat een luxe positie om er mee bezig te zijn en om te mogen kiezen...

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TeazNutz
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 09 feb, 2006 10:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Koop eens wat.
11 Pagina's met verhalen over van alles.

Wanneer wil je concreet wat gaan kopen? dit weekend? Over een maand? 2?3?4?

OfflinePersoonlijke Gallerij van TeazNutzBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
B5TDI
Lite Member

Leeftijd: 53
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 09 feb, 2006 11:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Koop eens wat.
11 Pagina's met verhalen over van alles.

Wanneer wil je concreet wat gaan kopen? dit weekend? Over een maand? 2?3?4?

2007
2008
2009

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 09 feb, 2006 15:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

laten we zeggen: nog in het lopende Millenium?

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
helmich
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: VW onbekend
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 09 feb, 2006 20:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

als de sop gaar is en hij weet wat hij wil denk ik....

Steenbok Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van helmichBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 09 feb, 2006 22:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hey,

Johnny leeft ook nog! MOI!

Gr. Kevin
-----------------------------------------------------

Moi Kevin,

Onkruid vergaat niet

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
DayWaLk3R
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2006 08:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nou gister kwam ik toevallig zo'n blauw kanon tegen.. en uhh.. was toch best wel snel.. en dat stoplicht sprintje verloor ik toch echt en niet zo'n beetje ook

OfflinePersoonlijke Gallerij van DayWaLk3RBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2006 16:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kijk, dat bedoel ik....inderdaad, het zijn echte kanonnen, die Zafira OPC's.... bedankt voor je compliment want ik ga echt niet over 1 nacht ijs...!!! Enne, wanneer ik zo'n kanon dan ga kopen? Om jullie uit de droom te helpen, de Opel dealer hier in Drachten ruilt hoogstwaarschijnlijk over ongeveer 6 weken eentje in, precies dat wat ik wil.... ik zou dus eigenlijk wel sneller willen kopen maar heb min of meer al een deal gemaakt met deze dealer... dus ik wacht daar op.... dus lieden, maak jullie geen zorgen....hij komt er echt wel en net zoals Daywalker zegt (spelling is onjuist, sorry)... ik heb er zin in want zoals hij dus aangeeft, die dingen zijn dus echt serieus snel!!!!

Dus Teaznutz en de rest.... hij komt er echt en ik ben er dus al mee bezig.....wachten is moeilijk hoor maar we hebben sterk het idee dat dezse het moet worden omdat we ook de geschiedenis e.d weten e n we nu al een goed gevoel hebben bij alles....

Dus.... te zijner tijd zullen jullie worden ingelicht...

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2006 17:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zes weken Peter, zolang kan ik niet wachten !

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2006 17:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hahahaha, vertel mij wat en dan is het nog maar zeer de vraag hoe lang het duurt wanneer die persoon zijn nieuwe OPC krijgt maar daar moet ik het met de dealer maar even over hebben dat die OPC er eerder komt zodat ik zaken kan doen.... ik heb er zin in, stom nietwaar?? had ik zelf nooit gedacht maar ben echt onder de indruk van zo'n kanon!!

Peter

gerrit, dus heb geduld......proefritje komt echt hoor....topsnelheid niet, dat moet maar even op de Autobahn....gassss.....!!!

Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 54
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2006 17:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Overloper.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2006 18:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat ik al zei, had het nooit verwacht deze overstap te zullen maken.

Peter

Andre Golfje
Lite Member

Leeftijd: 45

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2006 19:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:
nee, nee, heb geen wedstrijdje gedaan want dat is van ondergeschikt belang...

je was dus bang om te verliezen???

maar is het precies zo'n kleur als dat kanon in Assen, want dat is ook wel een superrrr kleur

Ram Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Andre GolfjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2006 20:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb geen wedstrijdje gedaan simpelweg omdat dat voor mij toen gewoon geen zin had, hoeft ook niet altijd en natuurlijk wist ik voordat ik mij er in verdiepte wel dat dat een kanon was...
Ja, Andre, precies dezelfde kleur als die in Kloosterveen reed. Trouwens, er stond ook altijd een mooei blauwe aan het begin van Marsdijk aan de kant van het voetbalstadion en daar waar Politie Assen-Noord is gevestigd! Ja, die kleur is inderdaad echt vet en daar ga ik dan ook voor, absoluut geen concessie qua kleur!

Peter

Andre Golfje
Lite Member

Leeftijd: 45

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 10 feb, 2006 20:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hmmm zal wel de zelfde zijn dan, maar ik zou zeggen ga ervoor!

Ram Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Andre GolfjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekChiptuning Feno
VVTJos
JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008