Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Risrie
Lite Member

Leeftijd: 40

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 00:44  Onderwerp:   Nieuwwww Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Helloww....

Risrie....sinds 4 maanden een golf 4 tdi...140pktjes.

Foto's zeggen meer dan woorden....oude foto's, inmiddels zijn de sloten eruit

Vragen? Dan hoor ik het wel

Mzzl.

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van RisrieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Caddy
Lite Member

Leeftijd: 78
Auto: VW/Caddy2 (blokkendoos)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 02:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tsja, als ik een 3-deurs Golf/silver metallic zie...
Heb van vele auto`s plezier gehad, van DIE Golf uit 1999 het meeste!
Hoewel de blokkendoos die ik nu heb, oke da`s anders.

Owja, WELKOM!!

Stier Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van CaddyBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Risrie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 04:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Tsja, als ik een 3-deurs Golf/silver metallic zie...
Heb van vele auto`s plezier gehad, van DIE Golf uit 1999 het meeste!
Hoewel de blokkendoos die ik nu heb, oke da`s anders.

Owja, WELKOM!!

Is dit jou ex auto dan??

Mzzl.

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van RisrieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Caddy
Lite Member

Leeftijd: 78
Auto: VW/Caddy2 (blokkendoos)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 09:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nee, hij had andere velgen en achterlichten.

Stier Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van CaddyBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
cowboydennis
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 09:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom,....

OfflinePersoonlijke Gallerij van cowboydennisBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 54
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 09:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom Risrie
Veel plezier hier.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
henkstr
Lite Member

Leeftijd: 43

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 10:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boogschutter Geslacht:Man Paard VerborgenPersoonlijke Gallerij van henkstrBekijk gebruikers profielStuur PM
DayWaLk3R
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 14:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ai.. Welkom VAG-Bradda

OfflinePersoonlijke Gallerij van DayWaLk3RBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Nellis
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 14:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie auto... Welkom!

Waterman  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van NellisBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Eric
Lite Member

Leeftijd: 53

Auto: Golf VI GTD
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 15:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom Risrie

Maagd Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Risrie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 20:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

ai.. Welkom VAG-Bradda

Bradda

Thanx peeps

Mzzl.

Henno
Lite Member

Leeftijd: 53
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 23:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom

Gr. henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Xius
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 18 feb, 2006 23:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welcome !!

Heb je de MFD zelf ingebouwd of zat hij er al in .

Schone wagen . Veel plezier daarmee.

Ik heb al 6 mnd mijn golfje, en geniet er nog steeds meer en meer van.

OfflinePersoonlijke Gallerij van XiusBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Risrie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 19 feb, 2006 00:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Welcome !!

Heb je de MFD zelf ingebouwd of zat hij er al in .

Schone wagen . Veel plezier daarmee.

Ik heb al 6 mnd mijn golfje, en geniet er nog steeds meer en meer van.

Zat er al in.

Mzzl.

mark king
Lite Member

Leeftijd: 57
Auto: Passat 2.0TDI Sportline DSG.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 19 feb, 2006 00:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Risrie, welkom hier,

Ram Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van mark kingBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD Engineering
VagtechniekChiptuning Feno
JosVVT

© TDI Club Nederland 2008