Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Absolutely
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2004 17:36  Onderwerp:   inbouw handleiding alarm audi a3 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hmm zojuist een GT alarm gekocht.. Zou die gast mij een inbouwverhaaltje sturen via E-mail ... nog niet helmaal gelukt helaas...

iemand bekend hoe of waar ik inbouwbeschrijving vind voor de gt alarmen in audi a3 ?? ( '96 )

OfflinePersoonlijke Gallerij van AbsolutelyBekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage
mboe
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2004 21:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hallo,
je moet even naar de site van gt gaan en daar kan je zo een installatie handleiding downloaden.
is niet zo moeilijk heb ik ook in mijn golf 4 ingebouwd.

groet michael.

OfflinePersoonlijke Gallerij van mboeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Absolutely
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2004 22:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

sjah .. standaard handleiding heb ik uiteraard wel ... Maar gaat me meer om de wiring diagram van audi..Ik heb eigenlijk niet echt zin om verkeerde draadjes te gaan testen .. en misschien wel een airbag te activeren..

OfflinePersoonlijke Gallerij van AbsolutelyBekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage
Morninglight
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 29 okt, 2004 06:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als je verteld welke draadjes je nodig hebt dan zal ik de kleurtjes er bij zoeken

OfflinePersoonlijke Gallerij van MorninglightBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Absolutely
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 29 okt, 2004 09:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Als je verteld welke draadjes je nodig hebt dan zal ik de kleurtjes er bij zoeken

Hmmm ! Niet handig vrees ik... Maar moet de aansluitingen weten voor de centrale deurvergrendeling, electrische ramen, deurcontacten, waar vaste 12v is.. Contact slot enz.. Ik ga ze vandaag nog even bellen of ze me het wiring diagram willen sturen voor de A3.. Ik hoop dat ik hem dan ook snel heb.. Kan ik het weekend inbouwen

Absolutely
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 29 okt, 2004 10:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jaaaaaaaaaahhh !!!!!!!!!!!!! Ik heb de orginele omschrijving !! mocht iemand interesse hebben laat even weten ..

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning Feno
VVTJD Engineering
JosVagtechniek

© TDI Club Nederland 2008