Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
raphi
Lite Member

Leeftijd: 45

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 23:10  Onderwerp: Belangrijk hulp bij inleren rns 510 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hallo ik heb net een rns 510 gekocht en ingebouwt in mijn gol 5 maar nu heb ik echt hulp nodig om de rns inteleren op mijn auto kan iemand mij hier mee helpen want ik ben wel in het bezit van vag com alleen weet ik niet hoe ik daar mee moet werken en welke codes ik moet veranderen en waar die staan kan iemand mij hier mee uit de brand helpen please
gr raphi

Stier Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van raphiBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: Caravelle 2.5TDI & Lupo 1.2 TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 23:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Neem contact op met Vagtechniek ofzo?

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
raphi
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 23:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ja bedankt voor de reactie alleen gaan die mensen mij toch niet vertellen hoe ik dat moet doen dat willen zij dan doen en moet ik daar voor gaan betalen en waarom zou ik er voor gaan betalen als ik zelf in het bezit ben van vag com

Stier Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van raphiBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
El Pino
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Seat Leon 5F TSI & Ibiza 6L TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 23:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Om dat je niet weet hoe het moet..? Welkom overigens. Leestekens lezen ook wel fijn Knipoog.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 23:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

raphi schreef:
en waarom zou ik er voor gaan betalen als ik zelf in het bezit ben van vag com

Omdat je niet weet hoe je met vag-com moet werken EN omdat je niet weet welke codering je moet toepassen.
Let wel: dat is geen verwijt, alleen een constatering die je zelf ook al had gemaakt.
Een bedrijf die dergelijke kennis wel heeft (o.a. vagtechniek) zal daar dus geld voor vragen omdat ze zelf tijd en geld hebben moeten investeren om die kennis te verkrijgen.

Het staat je natuurlijk geheel vrij ergens op het internet, misschien wel hier, die kennis en kunde te vinden, zodat je jouw probleem zelf kunt oplossen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
muurman
Lite Member

Leeftijd: 50
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 20 aug, 2011 09:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:

Het staat je natuurlijk geheel vrij ergens op het internet, misschien wel hier, die kennis en kunde te vinden, zodat je jouw probleem zelf kunt oplossen.

Idd, anders kunnen we het forum ook wel opheffen .
en alleen alle sponsoren noemen.
Maar voor degene die het niet lukt zullen idd moeten begrijpen dat het dan gewoon geld kost.
Het is als je het goed bekijkt ook goedkoper om het te laten doen bij iemand die er verstand van heeft. Want als je je eigen uren zou rekenen... Maar zelf doen geeft wel een voldoening.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
DieselBiatch
Lite Member

Leeftijd: 46

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 20 aug, 2011 09:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hier moet je van alles wel kunnen vinden

En als je accu leeg is, moet je de CAN bus gateway ook vervangen door een nieuwere versie Knipoog

Steenbok Geslacht:Man Kat VerborgenPersoonlijke Gallerij van DieselBiatchBekijk gebruikers profielStuur PM
Race Eend
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Audi A3 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 20 aug, 2011 16:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Even een tip tussendoor:
Let op dat je je aankoopnota meeneemt als je naar een bedrijf gaat om hem aan te leren. Er zijn nl veel bedrijven die ze niet aan willen leren als je geen aankoopnota hebt, dit om het stelen/helen te voorkomen.

Vissen Geslacht:Man Buffalo VerborgenPersoonlijke Gallerij van Race EendBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
DieselBiatch
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 20 aug, 2011 16:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Proost

Steenbok Geslacht:Man Kat VerborgenPersoonlijke Gallerij van DieselBiatchBekijk gebruikers profielStuur PM
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 20 aug, 2011 19:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

raphi schreef:
ja bedankt voor de reactie alleen gaan die mensen mij toch niet vertellen hoe ik dat moet doen dat willen zij dan doen en moet ik daar voor gaan betalen en waarom zou ik er voor gaan betalen als ik zelf in het bezit ben van vag com

Gewoon in de CAN-gateway aanvinken dat de auto navi heeft, via de knop `installation list` of Coding.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
DieselBiatch
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 20 aug, 2011 19:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:
Gewoon in de CAN-gateway aanvinken dat de auto navi heeft, via de knop `installation list` of Coding.

Smile

raphi
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 24 aug, 2011 17:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hallo nog maals raphi ik heb bij mijn instalation list mijn navigatie aangevinkt alleen is de radio nu nog steeds niet ingeleerd wie kan mij hoer aub mee helpen te vertellen hoe ik de rns kan inleren alvast hartenlijk dank

raphi
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 24 aug, 2011 17:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Sorry voor de spel fout ik bedoel wie kan mij hier mee helpen

ps
Lite Member

Leeftijd: 57

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: wo 24 aug, 2011 21:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Succes ermee! Tip: betaal ervoor en je bent zo klaar.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
raphi
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 24 aug, 2011 21:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja bedankt voor de tip maar zo ver was ik zelf ook al

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

© TDI Club Nederland 2008