Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Martin_TDI
Lite Member

Leeftijd: 54

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 mei, 2013 08:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

DaveMK4 schreef:
dank je jarige job In deuk
Kom gauw wel keer langs

Afspraak maken he, is hier geen kroeg Engel

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
DaveMK4
Lite Member

Leeftijd: 49
Auto: Golf 4 1.9 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 mei, 2013 08:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:

nu wilde ik hier wat neerzetten maar nm.

Weegschaal Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DaveMK4Bekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Lite Member

Leeftijd: 54

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 mei, 2013 09:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Haha

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: Audi A3 Sportback 2.0TDI S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 mei, 2013 00:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:

Klopt, daar schenken ze tenminste bier... Huil

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
Dick-S
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 62

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 mei, 2013 07:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wel een beetje On-topic blijven heren aub..

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
GeertPeeters
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 mei, 2013 11:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vetjes Smile

ex-Volkswagen Polo 1.4 TDI '05
ex-Seat Toledo Executive 1.9 TDI '03

Steenbok Geslacht:Man Kat VerborgenPersoonlijke Gallerij van GeertPeetersBekijk gebruikers profielStuur PM
Ro'1
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Seat Leon 5f ST FR
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 mei, 2013 00:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie wielen, maar ben je niet bang dat je gaat stoeprandhappen?

Ok people, move along. There's nothing to see here.

Ram Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Ro'1Bekijk gebruikers profielStuur PM
DaveMK4
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 mei, 2013 00:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ro'1 schreef:
Mooie wielen, maar ben je niet bang dat je gaat stoeprandhappen?

neuh, maar net hoe je ermee omgaat vindt ik, zal idd wat voorzichtiger moeten zijn
dat iemand met standaard velgen maar goed, kies ik dan ook voor.

Weegschaal Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DaveMK4Bekijk gebruikers profielStuur PM
M@rcel
Lite Member

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 mei, 2013 08:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oke

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PM
DaveMK4
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 07 mei, 2013 18:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou vandaag was het zover om naar Jelmer te gaan, een andere klant had afgezegd dus ik kon eerder terecht, daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken want hoe eerder de spoetniks eronder uit zijn hoe beter Grijns

alvorens te beginnen lekker bakkie gedaan en even verder kennis gemaakt.
Toen ging die toch echt aan de gang.
als laatste ook maar meteen mn oem jubi lip erop gezet.
daar ik niet heel zeker was naar wat voor geluid ik wilde is er ook nog zo afgesproken dat als het niet bevalt ik terug kan komen om een andere einddemper te laten monteren.
Voor nu ben ik zeer tevreden en ook hoe het er uitziet, ik wilde graag met een cleane achterkant rijden zonder uitlaatuitspring.
Ook meteen de motorsteun en uitlaatrubber vervangen voor powerflexes.

wat foto's van de dag

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Jelmer nogmaals bedankt Oke

Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 36

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 07 mei, 2013 18:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dit ziet er iig netjes uit !

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Dick-S
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 62

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 07 mei, 2013 19:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zo, dat is een hele verbetering Dave. Aanbid

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
Luthad
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Golf IV 1.9 TDI AXR @149.5kW
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 07 mei, 2013 20:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi uitlaatje zo!!!

(veel beter dan zn pauper demper die zo laag hangt)

Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis erna toe!

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van LuthadBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
vpzeeman
Lite Member

Auto: BMW 535D touring
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 mei, 2013 08:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Die is flink opgeknapt!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
M@rcel
Lite Member

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 mei, 2013 08:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vpzeeman schreef:
Die is flink opgeknapt!

+1

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekJD Engineering
Chiptuning Feno
VVTJos

© TDI Club Nederland 2008