Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
michael06
Lite Member

Leeftijd: 35

Auto: Seat Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 04 jul, 2013 19:46  Onderwerp:   Word ik voor de gek gehouden? spiegel Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een maand geleden stond ik op de parkeerplaats bij de supermarkt. Ik schaafde heel licht (voelde het niet eens) tegen een autospiegel aan. De aanraking heb ik niet eens gevoeld. (zal dan echt heel licht zijn geweest).

De eigenaresse van de auto was helemaal van slag omdat ze weg moest en dat niet kon zonder bijrijdersspiegel. Heb ik de stekkertjes losgemaakt en de spiegel in haar auto gelegd. Bij het losklikken zag ik dat deze stekkers met een extra tie rip vast zat.

Nu mijn vraag heb ik de spiegel beschadigd of is dit al eerder geweest en wordt ik voor de gek gehouden. Heb sterkt het vermoeden dat ik nu kan opdraaien voor iets wat al kapot was. Zo'n lichte aanraking kan toch nooit voor zoiets zorgen. Kan tegen mijn eigen spiegel (in dezelde richting duwen) en er gebeurd niks.

Als ik iets beschadigd heb vind ik het geen probleem om te vergoeden, maar wil niet voor de gek gehouden worden.

Bijgaand een foto.Image

Tweeling  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van michael06Bekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 49
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 04 jul, 2013 20:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je bedoeld dat je er langs gelopen bent neem ik aan?
Zo ja als dan de spiegel los ligt dan was die naar mijn mening al brak.
Of was het een renault ? Want daar vallen ze al bijna spontaan vanaf Knipoog

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
michael06
Lite Member

Leeftijd: 35

Auto: Seat Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 04 jul, 2013 22:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Haha was inderdaad een Renault. En ben er alleen langsgelopen. Was een Renault twingo uit 2009/2010.

Tweeling  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van michael06Bekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 49
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 04 jul, 2013 22:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zou er verzekerings werk van maken. Is je WA gewoon voor denk ik.
( niet je wa van je auto maar van jezelf als persoon )
En beschrijven wat je nu beschrijft. Ik denk dat het "slachtoffer" te horen krijgt dat mening verzekering is dat jij het niet veroorzaakt kunt hebben.
Een spiegel loop je er niet even af. Dan is ie al gammel naar mijn mening.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ro'1
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Seat Leon 5f ST FR
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 05 jul, 2013 00:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoeveel weeg je? tong uit

Ok people, move along. There's nothing to see here.

Ram Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Ro'1Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoVagtechniek
JD EngineeringJos
VVT

© TDI Club Nederland 2008