Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Twanjo
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jan, 2006 19:47  Onderwerp:   Nokia carkit verwijderen / aanpassen? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Toen ik mijn cordobaatje'kocht zat er al een ingeboude carkit in voor een nokia 6310 http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6310/index.html

Dat zijn die ouwe ┬┤vertegenwoordigers┬┤telfoons, nu zat ik te denken om een duo kaartje aan te schaffen en dan die telefoon er bij te kopen voor alleen in de auto. Maar nu heb ik al veel klachten gehoord over die duo kaartjes en nu vroeg ik me eigen af

Wat moet ik allemaal aanschaffen of aanpassen om mijn huidige telefoon een 6230i op die carkit aan te sluiten. Valt dat niet te regelen met een een of ander kabeltje dat naar de houder toe gaat? Want voor de rest zit alles al netjes weg gewerkt en is zonde om, er weer uit te halen.

Iemand tips?

Edited by - speek on 01 January 2006 20:00:18

OfflinePersoonlijke Gallerij van TwanjoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
hartm848
Lite Member

Leeftijd: 46
Auto: VW Passat Variant Highline 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jan, 2006 20:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Er bestaan omplugsets, dat wil zeggen, dat je een nieuwe connector over de huidige heenplaatst. Informeer eens bij KPN, zo'n inbouwstation.

Overigens, in mijn Passat zit er ook een, voor een 6310. Deze heb ik gekocht op internet voor een paar tientjes (die 6310 dan).

Mag dan wel een 'vertegenwoordigers' telefoon zijn, ze functioneren prima. Accu gaat echt lang mee, en verder wil ik alleen maar bellen en een smsje kunnen versturen. Maar goed, dat is persoonlijk.

Zoals gezegd, informeer eens bij de KPN.
MZzl
Michel

Kreeft Geslacht:Man Kat VerborgenPersoonlijke Gallerij van hartm848Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Bartje
Lite Member

Auto: Bora variant
spain.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jan, 2006 20:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

kijk eens op www.carkitconverter.nl
das een soort van upgrade voor je carkit
lijkt me sowieso wijs nog even rond te kijken, ik vind deze prijs best heftig...

OfflinePersoonlijke Gallerij van BartjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jan, 2006 20:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Probeer te weten te komen welke carkit erin die auto zit.
Als ik mag raden is dat de cark-91.
Op de site van Nokia opzoeken of die kit ook te gebruiken is op jouw 6230i. Als dat kan, kost het je hoogstens een nieuwe dashmount.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Speedy
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: VW Passat 2.0 TDI Highline Business
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jan, 2006 20:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo,

Ik heb zelf ook z'n setje in de auto en het werkt inderdaad perfect.
Nu zat ik met het zelfde probleem een tweede telefoon, deze paste niet op de carkit. Ik heb dit opgelost met een duo-kaart en tot op heden geen probleem.

Gr.Speedy

Ps. Die van mij doet het ook op Bluetooth is ook handig.

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeedyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Twanjo
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2006 13:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Mag dan wel een 'vertegenwoordigers' telefoon zijn, ze functioneren prima. Accu gaat echt lang mee, en verder wil ik alleen maar bellen en een smsje kunnen versturen. Maar goed, dat is persoonlijk.

Geen slecht woord over die 6310 hoor, vind ik tot op heden ook echt de beste telefoon die er is! Accu gaat inderdaad super lang mee, hij is erg zuiver geen geruis met bellen etc en kan tegen een stootje. Maargoed ik heb liever dat mijn huidige telefoon in de auto kan. Bedankt voor jullie tips en ik zal eens gaan overwegen wat ik ga doen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van TwanjoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
DayWaLk3R
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 03 jan, 2006 07:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Enige oplossing is zo'n converter .. van ommenabij de 50 euro (daar ziek ze voor op MP) ik heb er geen ervaring mee, maar een maat van mij wel.. die raad die zooi echt niet aan.. en BTW. voor 69,- heb je al een Nokia Bluetoot carkit
Er zijn in iedergeval geen nieuwe houders ofzo, die je op de Cark-91 ken aansluiten.

of idd een Duo-kaartje.. Maja.. de telefoons waar een duo kaart in zit, mogen niet beide tegelijk aan... dus als jij je auto inkomt.. je eigen tel uitzetten, en die andere (in de auto) aan.. dus tis allemaal heel omslachtig..

Ik zou hem deruit gooien.. verkopen voor een tientje of 5, beetje derbij leggen en een BT carkit kopen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van DayWaLk3RBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Twanjo
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 05 jan, 2006 16:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dat lijkt me idd een goed plan

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoVagtechniek
JD Engineering
JosVVT

© TDI Club Nederland 2008