Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 15:55  Onderwerp:   Audi S3  (veel later Opel Zafira OPC) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi,

ja, ben nog steeds op zoek naar een andere auto mocht ik die tegenkomen..... De Golf die ik nu heb zal dus binnenkort wel te koop komen te staan op deze site.....want ik denk dat er wel liefhebbers zullen zijn......van te voren interesse? PM me dan maar!!

Maarre, ja, heb al gekeken voor een Golf IV 2.8 V6 4motion en nog wat ander leuk spul. NEE, een Seat wordt het niet...

maar, wil jullie mening wel eens weten over een Audi S3...heb nl. een mooie Gele gezien bij de Audi dealer in Vlissingen....of, Terneuzen... ja, je vindt ze niet zoveel....

zo'n ding heeft dus wel 210 pk en quatrro dus de caravan kan er ruimschoots achter...

Ik hoor graag jullie mening...

Peter

Edited by - speek on 11 February 2006 14:08:24

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 16:12  Onderwerp:   Audi S3  (veel later Opel Zafira OPC) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een afvallige ben jij. Een watje. Een vuige benzineslurper. Als jij met de caravan ergens staat dan kom ik geen biertje drinken, want daar heb jij geen geld meer voor na een paar honderd kilometer 1 op 5 te hebben gereden.
Ok, een Audi is goedgekeurd.
En als de S3 er staat kom ik graag een keer proefrijden.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
turbo johan
Lite Member

Auto: Audi A3
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 16:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

S3
Briljante auto!
En geel is de kleur voor een S3.

Johan

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van turbo johanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 16:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

S3 heeft toch 225pk? Maar om daar nou een caravan achter te hangen...

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Ricxsm
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 16:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De mooiste auto's rijden in zeeland eej haha. Die S3 waar je naar gekeken hebt is dat een zwarte toevallig? Want die staat bij Poppe in Terneuzen echt vette bak btw. Hier in Vlissingen wist k nie da dr n S3 stond k ga s ff kijken nu toch nix te doen whoehahaha.

Greetzz Rick

quote:

Hoi,

ja, ben nog steeds op zoek naar een andere auto mocht ik die tegenkomen..... De Golf die ik nu heb zal dus binnenkort wel te koop komen te staan op deze site.....want ik denk dat er wel liefhebbers zullen zijn......van te voren interesse? PM me dan maar!!

Maarre, ja, heb al gekeken voor een Golf IV 2.8 V6 4motion en nog wat ander leuk spul. NEE, een Seat wordt het niet...

maar, wil jullie mening wel eens weten over een Audi S3...heb nl. een mooie Gele gezien bij de Audi dealer in Vlissingen....of, Terneuzen... ja, je vindt ze niet zoveel....

zo'n ding heeft dus wel 210 pk en quatrro dus de caravan kan er ruimschoots achter...

Ik hoor graag jullie mening...

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van RicxsmBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
turbo johan
Lite Member

Auto: Audi A3
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 16:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De eerste type´s 209 pk.
Later 225.
Zo´n ding trekt de caravan wel hoor.
De tankmeter kun je dan wel beter afplakken.
Daar word je doodongelukkig van.

Johan

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van turbo johanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 16:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

De eerste type´s 209 pk.
Later 225.
Zo´n ding trekt de caravan wel hoor.
De tankmeter kun je dan wel beter afplakken.
Daar word je doodongelukkig van.

Johan

Tja, denk dat je met een caravan meer aan een V6 hebt, en dan kom je toch uit bij VW of Seat.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 16:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hahaha, ja die gele staat bij Poppe..... althans, ik vond hem via de audi Nederland site... zwart is ook wel mooi...

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 16:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ok, hij zal wel benzine slurpen maar zoveel km's rij ik toch niet meer dan..

Peter

Rub TDI/VR6
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 18:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

S3 zeer mooie wagen

Ik heb zelf ervaring met een 2.8 van 200 pk. Als je diesel gewent bent zul je niet blij worden van de actie radius.

Maar met het genot dat de S3 zal rijden ben je dat snel vergeten denk ik.

Succes met de nieuwe wagen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Rub TDI/VR6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TeazNutz
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 18:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Cabrio?
Passat?
V6 4 motion?
S3..?

Wat wil je nou rijden? Ik hoor vanalles.
Trouwens een S3 met 2 kinderen en bagage, SUCCES!

OfflinePersoonlijke Gallerij van TeazNutzBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
LiGHTNiNG
Lite Member

Leeftijd: 43

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 19:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zou een Audi RS4 kiezen

Maarre een S3 is net wat Teaz ook al zei, wel een klein bakkie hoor...

Maar denk er nog eens goed over na joh, een diesel is al heel snel rendabel hoor... Zeker als je hem met een S3 gaat vergelijken... Die rijdt 1 op 10 als je mazzel hebt?? Jouw auto 1 op 20...

Snap niet dat je nog moet nadenken over het houden of wegdoen van je tdi... HOUDEN!!!

Ram Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van LiGHTNiNGBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Barthezz
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI H6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 19:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Die rijdt 1 op 10 als je mazzel hebt??

1 op 10???
Ja dat haalt ie als je de hele carosserie eraf haalt en alleen het onderstel op wielen overhoud.

Ik reedt met mijn vorige auto (1.8t gechipt naar 204pk) die te vergelijken is met een S3 ongeveer 1 op 8,5 als ik netjes reed en totaal niet gek deed. Zodra ik het gaspedaal intrapte zag je eigenlijk de naald van de brandstofmeter een vrije val maken.

Daarom rij ik nu diesel. En ik kan je zeggen, dat het de eerste paar weken best leuk is zo'n benzine... maar toch ga je het vermogen onderin de toeren ontzettend missen! Maar het geluidje van 6250RPM klinkt ook geweldig in de oren!

Vissen Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van BarthezzBekijk gebruikers profielStuur PM
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 19:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

een knalgele S3, dat lijkt me een mooi compromis voor van die mannen met een kleine ..... (vul zelf maar in)

Anyway, ik hoor al geruime tijd van alles, ik hoop voor de hygiëne dat je net zo vaak een schone onderbroek aantrekt, want het valt natuurlijk niet mee om een keuze te maken.

Ik snap trouwens sowieso niet waarom hier wéderom een topic over gestart wordt.....

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
massari
Lite Member

Leeftijd: 44
Auto: Audi A4 Avant 2.5 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2006 20:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo,

Gewoon die S3 kopen, nog verder laten tunen en je blaast de TDI'tjes voorbij.

Boogschutter Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van massariBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosChiptuning Feno
VVTJD Engineering
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008