Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
largeproject
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 18:20  Onderwerp:   Speedpulse kabel,waar????? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Weet iemand misschien waar en wat de kleur is van de speedpuls kabel van een Audi A3 van 99??

OfflinePersoonlijke Gallerij van largeprojectBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
martin peters
Lite Member

Auto: volkswagen t5 t-edition
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 18:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bij een golf 4 zit hij op het iso blok en is het de blauw witte
draad .
maar ik weet niet of dat bij een a3 ook zo is

OfflinePersoonlijke Gallerij van martin petersBekijk gebruikers profielStuur PM
largeproject
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 22:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Okay thanx

OfflinePersoonlijke Gallerij van largeprojectBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
DayWaLk3R
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2006 00:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bron: navigatiehelpsite.nl

dacht zet alle 3 de merken er maar gelijk op

OfflinePersoonlijke Gallerij van DayWaLk3RBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
largeproject
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2006 09:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Top,zul je net zien dat de mijne der niet bij zit,maar als ie niet in de iso stekker zit moet ie wel achter de instrumenten te vinden zijn de blau/witte draad.

largeproject
Lite Member

BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2006 18:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Helaas zat in de iso stekker geen speedpulse signaal.
Omdat ik het bovenstande geen 99 model staat aangegeven heb ik hem nog maar ff niet aan geslooen(de navi dan).
Heb wel van achter de klokken een blauw/witte kabel verlengd tot bij mijn navi, morgen toch maar langs mijn dealer rijden,kijken of hun wel kunnen zien welke kabel ik moet hebben.

Aangepast door - largeproject op 05 February 2006 18:56:17

largeproject
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2006 21:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb hem eindelijk gevoneden,dankzij mijn dealer,tis de goen/witte draad op de groene stekker nr. 30.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekJD Engineering
Jos
Chiptuning FenoVVT

© TDI Club Nederland 2008