Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
RK
Lite Member

Auto: VW
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 19:04  Onderwerp:   City Car in Rotterdam Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Iemand bekend met het autobedrijf CityCar in Rotterdam? Een kennis van mij wil daar wellicht een Golf vandaan halen.

[url="http://www.citycar.nl"]CityCar Rotterdam[/url]

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van RKBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
René
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 19:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ben niet bekend met dit bedrijf maar ik zou geen VW kopen bij een bedrijf waar men er zonder blikken of blozen een opeltje naast durft te zetten.

Aangepast door - René op 20 February 2006 19:10:18

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenéBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
DayWaLk3R
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 19:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dat is nix .. ben der wel is een paar keer geweest.. tis een soort mini-jetCars .. en die zal vast wel bekend zijn

OfflinePersoonlijke Gallerij van DayWaLk3RBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Bartje
Lite Member

Auto: Bora variant
spain.gif
BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 19:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

dat is nix .. ben der wel is een paar keer geweest.. tis een soort mini-jetCars .. en die zal vast wel bekend zijn

hahaha begin er dan maar niet aan.....

OfflinePersoonlijke Gallerij van BartjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
koppelmeister
Lite Member

Leeftijd: 57
Auto: MK1 GTI/MK1 CabrioMK3 VR6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 19:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Garantie? Welke garantie??

Nee niet doen het lijkt wel wat maar hij zou ook gewoon in de spaansepolder moeten zitten bij die andere narigheidgarages!!!

Ciao, Perry

Weegschaal Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van koppelmeisterBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Andre Golfje
Lite Member

Leeftijd: 45

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 19:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

een keer een aanvaring met 1 van die jongens gehad. Ze hadden een Golf IV verkocht, het ding kwam met pech te staan. Ze probeerden garantie via Volkswagen Service af te wentelen, onder het mom van het is toch een VW?

Dus als je het mij vraagt...... niet doen

Ram Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Andre GolfjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ps
Lite Member

Leeftijd: 56

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 20:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ben niet bekend met dit bedrijf maar ik zou geen VW kopen bij een bedrijf waar men er zonder blikken of blozen een opeltje naast durft te zetten.

Aangepast door - René op 20 February 2006 19:10:18

Hmmmm Citycar.....

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
RK
Lite Member

Auto: VW
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 20:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

weinig positiefs dus tot op heden, had al zo´n vermoeden.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van RKBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
FRAKET
Lite Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A4 3.0 tdi quatro advance s-line
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 22:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

tja je moet overal geluk hebben en pech krijgen kunnen we allemaal
ik heb positieve ervaringen met die jongens
ben er keurig behandeld en ook goed kunnen handelen

Leeuw Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van FRAKETBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
JRJ
Lite Member

Leeftijd: 41
Auto: bmw 525 tds E39 automaat
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 20 feb, 2006 23:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

jet cars daar wil ik niet eens in de straat rijden

maar waar zit die city car ongeveer

Schorpioen Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van JRJBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Jeak
Lite Member

saudiarabia.gif
BerichtGeplaatst: di 21 feb, 2006 11:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik sluit me erbij aan, Wil nikxs met garages te maken hebben.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JeakBekijk gebruikers profielStuur PM
DayWaLk3R
Lite Member

BerichtGeplaatst: di 21 feb, 2006 13:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

jet cars daar wil ik niet eens in de straat rijden

maar waar zit die city car ongeveer

Op de gordelweg.. in een steegje.. vlak bij de Q8 .. dit is trouwens voor zover ik weet al hun 3enaam

OfflinePersoonlijke Gallerij van DayWaLk3RBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Jeak
Lite Member

saudiarabia.gif
BerichtGeplaatst: di 21 feb, 2006 17:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik weet welke je bedoeld, daar zou ik nog geen eens een fietsbel kopen.

Gordelweg Rogelweg bedoel je.

Jeak

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JeakBekijk gebruikers profielStuur PM
kaserian
Lite Member

Auto: Audi A4 B8 2.0 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 21 feb, 2006 18:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

afgelopen weekend ben ik met een vriend naar spaansepolder geweest om auto's te bekijken. Ik zou daar nooit een auto durven kopen, maar het is wel leuk kijken daar. Genoeg auto's gezien die op het eerste gezicht al teruggedraaid waren zonder pardon. Er was een golf met een km-stand van 142.000 en ik las op het stickertje dat hij op 154.000 voor het laatst bij de dealer is geweest. En je weet niet hoeveel km's daarna met auto is gereden. Ik zag ook een Passat geadverteerd als sportline, maar kon snel aan het stickertje in de bagageruimte lezen dat het om een trendline ging. Echt van die dingen die je al snel te weet kan komen. Al deze garages adverteren dagelijks op marktplaats. Dat ze ongestoord mogen verkopen in Nederland vind ik echt niet kunnen. Juridisch iets beginnen tegen die gasten is bijna onmogelijk. Mocht je ooit een zaak kunnen winnen, beginnen ze onder een andere naam. Ik vind echt dat de overheid moet ingrijpen.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van kaserianBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning Feno
VVTJos
VagtechniekJD Engineering

© TDI Club Nederland 2008