Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
johancuppen
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 feb, 2010 01:31  Onderwerp:   rechter spiegel golf iv Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een rechter spiegelglas voor mijn golf iv omdat deze kapot is.
Nu is het probleem dat ik een grote spiegel aan de rechterkant heb waar de meeste een kleine spiegel hebben.
Er zat een spiegel in van een bora met code 1j2 857 522 c dit is een blauw getinte spiegel en dat wil ik niet omdat er links een witte zit.

Het is dus de rechter spiegel met de volgende kenmerken
groot 17cm net zo groot als de linker
met elektrische verwarming
elektrisch verstelbaar
eventueel dode hoek spiegel

Weet iemand welke spiegel ik hier in kan zetten misschien van een ander type auto of welke er origineel in hoort. Ik heb de linker ook al los gemaakt, maar hier staat geen nummer achter.

Alvast bedankt

Groeten Johan

Steenbok Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van johancuppenBekijk gebruikers profielStuur PM
Thgolftdi
Lite Member

Leeftijd: 43
Auto: Golf tdi Highline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 feb, 2010 03:07  Onderwerp:   rechter spiegel golf iv Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het beste kan je gewoon even de dealer bellen die kunnen het zo opzoeken
en je het goede onderdeel nummer geven en de prijs.
Het zal negen van de tien keer wel besteld moeten worden.
Het blauwe spiegelglas is van '98 t/m '01 gemonteerd daarna is het wit geworden.

succes.

Weegschaal Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van ThgolftdiBekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 40
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 feb, 2010 10:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

1j2 857 522. Heb ik hier staan . 33 ex

Dit betreft een spiegel zonder tint, groothoek en zonder verwarming.
Ik heb gezocht op een bora met rechts stuur (engels) .

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
handytoledo
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 feb, 2010 23:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kijk eens bij seat Leon die heeft deze wel.

Gr. Coerd

OfflinePersoonlijke Gallerij van handytoledoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
johancuppen
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 03 mrt, 2010 10:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt R@lph, het is idd een spiegel van een auto met het stuur rechts.
Ik heb nu op ebay.co.uk een nieuwe spiegel besteld, helaas nog steeds met blauwe tint maar goed.

Steenbok Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van johancuppenBekijk gebruikers profielStuur PM
Condornutsz
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: Polo TDI 1.2. Bluemotion 2011
indonesia.gif
BerichtGeplaatst: wo 03 mrt, 2010 18:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

.. edit

Laatst aangepast door Condornutsz op do 04 mrt, 2010 10:07, in totaal 1 keer bewerkt
Leeuw Geslacht:Man Tijger VerborgenPersoonlijke Gallerij van CondornutszBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 36

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 03 mrt, 2010 19:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Is dat een rechter spiegel ?

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Condornutsz
Lite Member

indonesia.gif
BerichtGeplaatst: wo 03 mrt, 2010 19:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Is dat een rechter spiegel ?

Dacht het wel, maar weet het ook niet zeker Smile, vandaar de foto Knipoog

En anders heb ik dus een linker blauw tint verwarmbaar in de aanbieding.

Bij nader inzien: het is een linker :S, wat suf....

Leeuw Geslacht:Man Tijger VerborgenPersoonlijke Gallerij van CondornutszBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ThijsvdVl
Full Member
Full Member

Auto: Audi A4 Avant B9 2.0 TDI S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 03 mrt, 2010 19:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Aan de vorm te zien vermoed ik dat het de linker spiegel is.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Condornutsz
Lite Member

indonesia.gif
BerichtGeplaatst: wo 03 mrt, 2010 19:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ThijsvdVl schreef:
Aan de vorm te zien is het de linkers spiegel.

Klopt, zoals ik net een seconde terug poste. Zal het even aanpassen.

Schaam

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

© TDI Club Nederland 2008