Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Morninglight
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2004 16:52  Onderwerp:   Nieuwe zuurstokken onder mijn A3 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vandaag was de grote dag In deuk

Vooraf

Nieuwe veertjes:

En nieuwe schokstokken:

En het resultaat van -50mm KW setje (origineel was al -20mm):

Voor en achter waren alle schokdempers ook ver rot, de ingaande slag was bij alle dempers een stuk slapper dan de uitgaandeslag... Het was hoog tijd dus! Gelijk de toplagers maar meegenomen

Ik ben tov de -20mm standaard verlaging zeer tevreden over het resultaaat.. niet te stug maar wel lekker direct

Edited by - Morninglight on 28 October 2004 16:55:32

OfflinePersoonlijke Gallerij van MorninglightBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TeazNutz
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2004 16:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kijk, dat ziet er link uit.
heel netjes, dit is dus een 50mm set.
Is dat voor en achter 50mm?
Hoe is de wegligging, en qua stugheid? Rijd het nog comfortabel of is het nu dreunen als je door een kuiltje rijd?

Ziet er erg goed uit!

OfflinePersoonlijke Gallerij van TeazNutzBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
mies
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2004 16:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Looking GOOD!!!

Ciao Mies

OfflinePersoonlijke Gallerij van miesBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Morninglight
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2004 16:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Kijk, dat ziet er link uit.
heel netjes, dit is dus een 50mm set.
Is dat voor en achter 50mm?
Hoe is de wegligging, en qua stugheid? Rijd het nog comfortabel of is het nu dreunen als je door een kuiltje rijd?

Ziet er erg goed uit!

Het is voro en achter -50 mm geworden, ik kon kiezen tussen -35 en -50, -35 zie je volgens mij niet eens tov -20 standaard..

Ik het er pas 10km mee gereden waaronder een stuk over klinkerwegen m,et hier en daar deuken in de weg en ik moet zeggen dat het lekker stug en direct is zonder dat het vervelend is... mijn golf 16v had na -60mm verlaging een stuk minder comfort!

OfflinePersoonlijke Gallerij van MorninglightBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 54
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2004 17:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zier er goed uit zeg

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
dieselslurper
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 29 okt, 2004 12:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hmm netjes

Ik krijg er ook al zin in ....

Maare wat kost dat nu zo een setje.. als ik vragen mag..

ter indicatie...

OfflinePersoonlijke Gallerij van dieselslurperBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Absolutely
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 29 okt, 2004 12:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hm .. kewl dan !! Blijf het erg mooi vinden die lampjes

Heb het gevoel dat de mijne lager is alleen?? Ik heb echt geen idee hoe erg hij verlaagt is eigenlijk ..

OfflinePersoonlijke Gallerij van AbsolutelyBekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage
blastaway
Lite Member

Leeftijd: 44

Auto: Volkswagen Passat 3C
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 29 okt, 2004 12:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welk merk is het setje?

Kreeft Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van blastawayBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Morninglight
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 29 okt, 2004 18:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Maare wat kost dat nu zo een setje.. als ik vragen mag..

ter indicatie...

Op 100% Tuning in de Ahoy stond een dealer van KW en adverteerde daar met gratis montage bij een verlagingsset.. Ik was al langer aan het shoppen voor een setje dus ik even met de verkoper gesproken daar. Zoals ik al dacht: gratis montage maar uitlijnen zit daar niet bij (kostte bij hun €30,- )

Maar voor €550,- + uitlijnen was het nog niet veel geld.. maar het was wel in Den Haag (ik Tilburg) dus ik even kijken wat hetzelfde setje hier in de buurt zou kosten. Bij Autosprint Dongen binnen gelopen en het verteld van die zaak in Den Haag, hij pakte zn reken machine: €500,- incl uitlijnen

Ik keek gisteren wat een setje bij de importewur kost, €453,- ex BTW ex Montage

http://www.gkb-import.nl/zoekmach/produktenlijst.asp?autocode=0314101&groep=Sportonderstellen&tabel1=kw&tabel2=weitec

Edited by - Morninglight on 29 October 2004 18:06:46

dieselslurper
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 29 okt, 2004 23:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ok thanks ik zal er eens informeren wat het kost voor een Passat..

zal wel niet erg veel meer zijn hoop ik ///

Luc..

OfflinePersoonlijke Gallerij van dieselslurperBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martijn-TDI
Lite Member

Leeftijd: 41
Auto: Volkswagen Golf 7
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 30 okt, 2004 00:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er mooi uit joh!! Hoe is het weggedrag? Je hebt nu vast wel meer gereden lijkt me

Maar 30 euro voor uitlijnen is toch niet zo heel duur? Ik betaal er hier 40 euro voor...

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van Martijn-TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Morninglight
Lite Member

BerichtGeplaatst: za 30 okt, 2004 10:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ziet er mooi uit joh!! Hoe is het weggedrag? Je hebt nu vast wel meer gereden lijkt me

Maar 30 euro voor uitlijnen is toch niet zo heel duur? Ik betaal er hier 40 euro voor...

Tien ik donderdagnacht om 3u30 vanuit nijmegen terug naar tilburg reed heb ik de set wel even goed getest ja De auto loopt nu zelfs een km of 5 harder op de teller

€40,- Normaal ga ik hier in Tilburg langs van Dijk, daar betaal ik €25,- en daar hebben ze echt top apparatuur!

pindar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 30 okt, 2004 21:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De kleur is inderdaad niet iets wat je snel onder je VAG zou zetten, maar als het werkt, so what!

OfflinePersoonlijke Gallerij van pindarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 30 okt, 2004 22:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@ Morninglight,

Ziet er werkelijk perfect uit.
Heb jij nu geen last dat de stabilisatorstang tegen de rechter aandrijfas loopt?
45/50 MM is wel de max wat het verlagen betreft bij een A3,Leon,Golf 4 om dit aanlopen te voorkomen.
Ik heb mijn Leon ook net vorige week verlaagd,met een schroefset,ook zo'n 50 mm ongeveer.

Zie:http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=5164&FORUM_ID=4&CAT_ID=2&Topic_Title=Verlagingset+onder+mijn+leon&Forum_Title=Tuning+en+Styling

Ik wil in principe nog wel verder zakken,maar dan moet ik een andere stabilisatorstang plaatsen,of ik wil het nog proberen met verstelbare koppelstangen,deze zitten tussen de stabilisatorstang en de draagarm.

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
www123
Lite Member

Auto: VW Passat Variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 30 okt, 2004 22:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ja ja, mooi spul.

Mijn passat lag al 4 cm lager met H&R veren. Nu na defecte achter dempers koni geel sport er rondom op, rijd erg lekker.

Groet WS.

OfflinePersoonlijke Gallerij van www123Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVT
JosJD Engineering
VagtechniekChiptuning Feno

© TDI Club Nederland 2008