Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
keesiboy
Lite Member

Leeftijd: 32

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 jan, 2011 18:27  Onderwerp:   mistlampen golf 5 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo mensen ik ga mistlampen inbouwen in een golf 5, heb nu beina alle onderdelen.

Lichtschakelaar.
Andere boordnetmodule: 3C0-937-049-AJ ; 30 Byte (Highline)
Aansluitkabeltje met schema.
Mistlamp kapjes. (2stuks).
Maar nog geen mistlampen.

Ik kan hier niet echt een handleiding voor vinden om in te bouwen. Dus was mijn idee om dit zelf maar eens te doen paar fotos er bij en wat informatie.

Wat info over de auto:
Golf 5 trendline.
2004 kmstand 210000
mooi zilver kleeurtje.
nu ong 140 pk.

Maar ik heb nog een vraagje weet iemand of ik de boordnet module zo kan overzetten?
Of moet ik nog wat inleren of omcoderen?
en weet iemand nog een setje mistlampen?

mvg

Boogschutter Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van keesiboyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
barry
Lite Member

Leeftijd: 46

Auto: Volkswagen Golf 6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 jan, 2011 18:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

inbouwen is het probleem niet.

Je moet alleen wel het boordnet coderen, is niet dat je dat er zo inzet en klaar bent.

Kabelboom vanaf de mistlampen naar binnen trekken mistlamp is stekkerwerk.

accu en accubak eruit kabel naar binnen.

http://kunset.de/xxx_shop_alt-636346346b363gv36v3b63v634v63346v5675v67575765376v363636363v3vghfd/Einbau/Volkswagen/Golf%205/Nebelscheinwerfer/Einbauanleitung.pdf

Steenbok Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van barryBekijk gebruikers profielStuur PM
barry
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 jan, 2011 18:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hier nog een inbouwvoorbeeld
niet echt netjes met zijn kabels maar zo zie je wel hoe het ongeveer moet lopen allemaal,

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3223187-DIY-Foglights-Retrofit-(CECM-Method)

Steenbok Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van barryBekijk gebruikers profielStuur PM
keesiboy
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 jan, 2011 21:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bedankt voor de snelle reactie

het inbouwen is idd het probleem niet dat gaat zeker lukken.
alleen wat moet ik coderen en en hoe ?
met vag com kan ik in de midule komen maar dan ?

mvg

Boogschutter Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van keesiboyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
barry
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 jan, 2011 21:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zeg maar alles wat in jou module nu aangevinkt staat in de long coding.

moet in de nieuwe module ook aangevinkt worden plus de optie mistlampen.

Maar mijn advies, heb je geen verstand van long coding laat het dan doen want paar dingen verkeerd en je hebt een hoop ellende.

keesiboy
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 jan, 2011 22:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik snap wat je bedoeld maar dat komt dan wel goed ik doe het zelf ook niet. maar ik weet wel wat er nu moet gebeuren een jongen die mijn auto onderhoud heeft er veel verstand van maar nu weet ik zeker wat er moet gebeuren. dit wou ik even weten Aanbid

mvg

barry
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 19 jan, 2011 22:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ok

succes met de inbouw!

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD Engineering
VVTVagtechniek
JosChiptuning Feno

© TDI Club Nederland 2008