Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Paas
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Caddy 9KV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 17:28  Onderwerp:   T5 174pk kopen Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ga morgen bij 2 174 pk T5's kijken en nu is mijn vraag waar ik zo'n beetje op moet letten bij zo'n auto.
de ene is een 174 pk 4motion en de ander een gewone.
Ze hebben allebei 2 ton op de teller.

Steenbok Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van PaasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 18:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als de auto niet al te ver weg staat: rij m even naar Nuenen en laat Martin er even naar kijken.

Auto kopen: checken met VAG-COM.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
struikie
Lite Member

Leeftijd: 42

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 18:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Johan had een tijd geleden een gechipte (geen VVT) T5 174er op de bank...
510Nm bij 1600toeren jonguhhhh... niet mee te rijden...
heeft hij mooi vloeiend gemaakt...

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
ps
Lite Member

Leeftijd: 56

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 20:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tiny, let op de automaatbakken!

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
nicotdi
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: Transporter T5GP + BMW 330d Touring F31
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 20:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat pat zegt zou ook mijn tip zijn;automaat liever laten staan mits al gereviseerd

Vissen  Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van nicotdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ibibi
Lite Member

Auto: Passat Variant V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 21:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nicotdi schreef:
Wat pat zegt zou ook mijn tip zijn;automaat liever laten staan mits al gereviseerd

??????????????????????????????????????????????

Why, die van ons (werk) is niet kapot te krijgen.

Krijgt behoorlijk op zijn flikker, vaak met tandemasser met 1500 kg erop onderweg en voor de rest 70% van de tijd met zo'n 750kg in de laadruimte op een pad. (rijden gemiddeld 450 km per dag 5x per week, met uitschieters naar 750km op een dag)

Staan nu alweer 175.000km's op de teller (dik 1.5jaar oud)

Enige is het verbruik, als we eens een paar daagjes zonder belading (of minder als 250kg) rijden , verbruikt dat ding gemiddeld 1 op 9.

Zuinigheid wonders zijn het niet.

Let op dit is wel de 96kw versie.
Krijgt zijn onderhoud gewoon bij de dealer en schakeld nog als nieuw.

Laatst aangepast door Ibibi op wo 08 feb, 2012 21:05, in totaal 1 keer bewerkt
Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van IbibiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ibibi
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 21:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

O ja onze vorige bus is eruit gegaan na 3 jaar en 260.000km
En ook bij deze schakelde de automaat ook als nieuw.

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van IbibiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
nicotdi
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: Transporter T5GP + BMW 330d Touring F31
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 21:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Automaat bij zowel t4 als t5 gaan erg vaak stuk,ook bij normaal gebruik. Heb het helaas ook niet bedacht :p

Vissen  Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van nicotdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
denbosse
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 21:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

uitlaatcollector durft wel eens te scheuren

Leeuw Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van denbosseBekijk gebruikers profielStuur PM
ps
Lite Member

Leeftijd: 56

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 21:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ibibi schreef:
O ja onze vorige bus is eruit gegaan na 3 jaar en 260.000km
En ook bij deze schakelde de automaat ook als nieuw.

Heb je 2x geluk.
Maat van mijn broer heeft ook een 96kw versie van 2006 en heeft al zijn 2e bak eronder.........ongechipt en pas 180k op de teller. Nooit aanhanger erachter.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Leeftijd: 49
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 21:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

struikie schreef:
Johan had een tijd geleden een gechipte (geen VVT) T5 174er op de bank...
510Nm bij 1600toeren jonguhhhh... niet mee te rijden...
heeft hij mooi vloeiend gemaakt...

JW

Komt me bekend voor... Iets met dsg arts toevallig

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ibibi
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 22:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

denbosse schreef:
uitlaatcollector durft wel eens te scheuren

Jep , bij onze bus ook, begon met uitlaatgassen stank in de bus Denk

struikie
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 22:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Komt me bekend voor... Iets met dsg arts toevallig

ik heb geen idee...

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Paas
Lite Member

Auto: Caddy 9KV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 23:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Okee.... Autos zijn allebei geen automaten dus dat scheelt.
Waar kan ik aan merken of de uitlaatcollector lek is?
Alleen aan het stinken of misschien nog meer?

Steenbok Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van PaasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
B5TDI
Lite Member

Leeftijd: 53
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 08 feb, 2012 23:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Paas schreef:
Okee.... Autos zijn allebei geen automaten dus dat scheelt.
Waar kan ik aan merken of de uitlaatcollector lek is?
Alleen aan het stinken of misschien nog meer?

Uitlaatcollector is het spruitstuk neem ik aan? Zou je moeten kunnen horen lijkt me.

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoJD Engineering
JosVVT
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008